indokarami 492 Skrevet 16. Januar, 2016 Isabella og Fie skrev, for 9 timer siden: det skal gerne beskrive at jeg også er sammen med andre <3 men ellers faktisk også nogle gode bud Så sætter du bare et "&" ind i mit forslag..... Ciao & Bella Del dette indlæg Link til indlæg
Jameeh 1 Skrevet 16. Januar, 2016 Isabella og Fie skrev, for 9 timer siden: det skal gerne beskrive at jeg også er sammen med andre <3 men ellers faktisk også nogle gode bud ...........så tilføjer jeg lige følgende her på falderebet: "Isabella's the best" eller "Better Best Bella's" endnu engang hilsen fra O'ense Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelnok 276 Skrevet 16. Januar, 2016 Isabella Banden Isabella & Crew Isa Bellstars Isabellas Isabella et al Isabella & Friends eller Venner Del dette indlæg Link til indlæg
Guest nicegent2 Skrevet 17. Januar, 2016 Hvad med Team Bella Isabellas erotic team Bella Team Odense Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Januar, 2016 (edited) Den eventyrlige (HC.A.) version: "To jomfruer" ... er jo et rigtigt HCA eventyr! "De uartige piger" ... lettere omskrevet "Den lille prinsesse med Ærten" "De vilde svaner" ... måske den bedste? "Paradisets Have" ... ok, lyder måske mere som et bordel Redigeret 17. Januar, 2016 af Hot6 Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2836 Skrevet 17. Januar, 2016 Isabella og Fie skrev, den 14-01-2016 at 18:06: Hej drengene. Jeg skal have skiftet mit brugernavn da jeg ikke er så meget sammen med Fie mere men en ny lækker veninde. Dog er jeg stadig sammen med Fie engang imellem så mangler et nyt godt navn hvor der ikke står noget med Fie men det må stadig godt være noget med mit navn isabella så i stadig ved hvem jeg er den der kommer med det bedste bud til et nyt brugernavn vil blive forkælet med en lækker fræk præmie vi er fra Odense Team erotica Del dette indlæg Link til indlæg
Guest djaj Skrevet 17. Januar, 2016 Hej piger... Kommer der snart en afgørelse ? Vi er jo ved at dø af spænding... Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1316 Skrevet 18. Januar, 2016 Ja kom så tøser! Jeg vil gerne ku' blære mig med min lækre frække præmie! Del dette indlæg Link til indlæg
Fick 112 Skrevet 19. Januar, 2016 jeg kan ikke i uge 7 ,hvis det er mig der vinder med mit bud,som lyder..skanky Isabella Del dette indlæg Link til indlæg
Buzz Light 163 Skrevet 21. Januar, 2016 Isabella og Fie skrev, den 14/1/2016 at 20:18: Hvor er det nogle gode bud allesammen bliv endelig ved med det jeg tænker jeg trækker en vinder allerede imorgen måske Jeg tillader mig at fremhæve et enkelt ord her som måske kan hjælpe os til at forstå hvorfor der ikke er fundet en vinder endnu Del dette indlæg Link til indlæg
indokarami 492 Skrevet 21. Januar, 2016 Jo jo, måske... men det trækker stadig i langdrag Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1316 Skrevet 21. Januar, 2016 indokarami skrev, for 20 minutter siden: Jo jo, måske... men det trækker stadig i langdrag De er bare ved at finde ud af hvilken af mine de bedst ka' li' 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Markild 217 Skrevet 23. Januar, 2016 Mon de er hold op i branchen.. siden de ikke har fundet en vinder endnu 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 23. Januar, 2016 Mon ikke blot de mangler boller til at meddele at de navne vi kom op med var for kedelige Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2836 Skrevet 24. Januar, 2016 Isabella og Fie skrev, den 14-01-2016 at 18:06: Hej drengene. Jeg skal have skiftet mit brugernavn da jeg ikke er så meget sammen med Fie mere men en ny lækker veninde. Dog er jeg stadig sammen med Fie engang imellem så mangler et nyt godt navn hvor der ikke står noget med Fie men det må stadig godt være noget med mit navn isabella så i stadig ved hvem jeg er den der kommer med det bedste bud til et nyt brugernavn vil blive forkælet med en lækker fræk præmie vi er fra Odense hvad er status pt ? eller burde tråden være startet 1april Del dette indlæg Link til indlæg
QivitoQ 301 Skrevet 26. Januar, 2016 Det ser ikke ud til Isabella vil komme med en afgørelse - så indtil videre låser vi tråden - så må hun skrive en PB til undertegnede, hvis hun vil komme med en up-date vh Qivitoq 4 Del dette indlæg Link til indlæg