T.Hansen47 931 Skrevet 14. Januar, 2016 Fed ide, jeg må også lege med Frøken Isabella Easy Isabella Itzy Bitzy Bella Din Isabella 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Buzz Light 163 Skrevet 14. Januar, 2016 Isabella Monroe Isabella Rose Isabella Heart Isabella Moore Isabella Fox Isabella Ice Isabella Grey (Eller en yndlingsfarve eventuelt? Blue, Green osv. <3 1 Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 350 Skrevet 14. Januar, 2016 SnowmanKbh skrev, for 45 minutter siden: Isabellapigen Så behøver du ikke at skifte navn igen, hvis du kun er dig selv eller får en ny legeveninde 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 14. Januar, 2016 Isabella Sky Isabella and Stars Isabella og stjernerne Har i clearet med ledelsen hvad sådan et opslag medfører af krav om anmeldelser osv? 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Markild 217 Skrevet 14. Januar, 2016 Isabella Tease The One Isabella knus fra Markild 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Kenny-mand 301 Skrevet 14. Januar, 2016 Frækkerten Isabella Naughty Isa Sexy Isabella Ungmøen Isabella Sprøde Isabella 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Dellepude1970 174 Skrevet 14. Januar, 2016 (edited) Dellepude1970 skrev, for 1 time siden: Beauty Bella Beauty Bella & ( navn på veninden). Så kunne dit kælenavn jo være BB (BeBe) (udtales på engelsk). knus Dellepude Redigeret 14. Januar, 2016 af Dellepude1970 1 Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 14. Januar, 2016 Haha satans osse jeg synes at navnet Fie er rigtigt godt til en glædes pige, men det skal det vist ikke være, kan jeg læse Isabella Mirabella Jeg har ikke andre forslag 2 Del dette indlæg Link til indlæg
F.R.I.E.N.D. 16 Skrevet 14. Januar, 2016 Isas verden Isabellas verden Bellas verden(ved godt det er 3 meget ens, men en helgardering er vel ok?) Isabellacappela 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest klodshans1972 Skrevet 14. Januar, 2016 Fucked by choice mh. Klodshans Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 14. Januar, 2016 Markild skrev, for 20 minutter siden: Isabella Tease The One Isabella knus fra Markild Markild er det ikke lidt klodset at forslå halvdelen af mit navn ? Iøvrigt så Lyder forslaget Isabellas Playground meget sejere Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 14. Januar, 2016 Trinetease skrev, for 6 minutter siden: Markild er det ikke lidt klodset at forslå halvdelen af mit navn ? Iøvrigt så Lyder forslaget Isabellas Playground meget sejere Kan du lige se det for dig, hvis han har fpet indført Tease som mellemnavn! 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest klodshans1972 Skrevet 14. Januar, 2016 I afdelingen for god humor ( synes jeg ) besøg Fie og få styr på din svie ... Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 14. Januar, 2016 Mine bud Isabella Magic Isa Lisa Isotop 50 shades of Isa 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelnok 276 Skrevet 14. Januar, 2016 Isabel La Isabella Smile Isabella Babe Isabella Divine Miss Isabella 1 Del dette indlæg Link til indlæg
DJX 800 Skrevet 15. Januar, 2016 Isabella Sopranno Isabella Smuksak Sukkermåsen Isabella Isabella Boomboom Isabella Roxxx Isabella Saint Naboens Isabella Isabella Lalalala lalalalala lalala lalalalalaa (det restende synges på melodien Beyonce - Single Ladies) Isabella Donna Isabella von Frikadella Isabella Bravo Isabella Supreme Isabella Sørensen (for at gøre det lidt mere jordnært) Isabella Sparx Isabella Sweets Isabella Supersprød Isabella-kommer-til-at-tømme-min-sparegris-med-de-webcamshows-wauv 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1316 Skrevet 15. Januar, 2016 Uhh, navne-leg! Vil ogs' være med! - Isabella Playmate - Isabella Lust - Isabella's Babeland - Isabella's Legeplads - Jizzabella ( næsten for oplagt ) 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Dellepude1970 174 Skrevet 15. Januar, 2016 (edited) Hej Isabella I nat på arbejde lyttede jeg til radio og kom på det perfekte navn til dig. Det skal selvfølgelig være : Bell Star (også navnet på en Kim Larsen sang). Teksten i sangen lyder således: Bell Star Bell Star Hun var mine drømmes svar på en super sophisticated lady selv om hun godt kunne gi' igen hvis det var så var hun en lady hvor kom hun fra hvor gik hun hen Bell Star Bell Star Jeg kan huske dig endnu dine kys var sød som sukker og candy kjolen var ternet a`la`Brigitte Bardot hun spiste Dandy for det kvikker bestandig hvor kom hun fra hvor gik hun hen Bell Star Bell Star Hvis jeg viste hvor du var så tog jeg en hurtig båd til Kina jeg har skrevet og nu venter jeg på svar for verden er fuld af falske blondiner hvor kom hun fra hvor gik hun hen Bell Star Bell Star Håber du kan bruge min ide MVH Dellepude P.S. Sangen kan høres på Youtube: https://youtu.be/cmpHOwRop1A Redigeret 15. Januar, 2016 af Dellepude1970 Del dette indlæg Link til indlæg
Isabella og Fie 30 Skrevet 15. Januar, 2016 Prinz skrev, for 12 timer siden: Isabella Sky Isabella and Stars Isabella og stjernerne Har i clearet med ledelsen hvad sådan et opslag medfører af krav om anmeldelser osv? Hej det er en moderator der er kommet med ideen til jeg skulle lave en konkurrence 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Isabella og Fie 30 Skrevet 15. Januar, 2016 Vil lige tilføje at det navn jeg vælger vil blive tjekket både her og på Google da jeg ikke ønsker at hedde noget andre hedder også ingen bliver stødt! ♡ 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13993 Skrevet 15. Januar, 2016 Isabel6 de O Isabeldezero 1 Del dette indlæg Link til indlæg