Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har dagsdato 14/01/2016 været på besøs hos Rung-Raueng Thai Massage på Frederiksberg.

Havde set en annonce og dernæst besøgt deres hjemmeside, og besluttede mig for at få mig en times oliemassage med to massører for 800 kroner.

En yngre pige og mama ejeren, som var lidt ældre, fik jeg æren at blive forkælet af. Den yngre var ikke lige så erfaren som den ældre, men det var fin afslappende massage (Ikke massage til ømme muskler, men nærmere en nydelsesstund)

Det endte til sidst at jeg fik happy ending i form af HJ (Dette var med i prisen, blev spurgt om det, og skulle ikke betale ekstra), som var ganske forfriskende. Der var masser af tid, tror jeg fik ti minutter ekstra, fordi jeg holdte mig tilbage ;)

Er en gavmild person, og kunne derfor ikke lade være med at give 200 kroner (100 hver) i drikkepenge, for deres fine arbejde.

Kommer i hvert fald igen.

 

I modsætning til en nærmere negativ anmeldelse

Så afhænger det nok meget af hvad man ønsker. Jeg kan kun tale godt om den oplevelse jeg har fået.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...