Hop til indhold
frakbandit

White Elefant Hobro (Nancy)

Recommended Posts

Efter at have studeret de tidligere så postive anmeldelser herinde (dog enkelte angående støj fra naboen) tænkte jeg, det skal prøves

SÅ fik booket en tid idag hos Nancy, må indrømme det er længe siden jeg har følt mig så malplaceret som idag.

Lokalerne var kolde, der var ikke noget privatliv, 1 skydedør mellem mig og TV'et samt andre besøgende (venner af huset). Lad os bare sige, jeg er ikke i tvivl om xxxxx kommer i morgen kl.11 med trailer og hjælper med at flytte sofaen.

Madressen var godt slidt, fjederne slappe.

 

Massagen blev udført af den kære Nancy, der var ikke meget massage massage over det, udover hun konstaterede jeg havde en øm ryg (BIG SURPRICE). plaske plaske olie, ikke meget lir osv.

Om på ryggen lidt plasken videre, og her fik jeg så et godt kik på Nancy, der var ikke meget "go på hende" hun virkede uoplagt, ligeglad osv. så efter ben trak hun 2 gang i banditten, og spurgte om den skulle masseres, ikke umiddelbart til 700. så olieplaskeriet fortsatte. 

Efter 45 min stod jeg udenfor (300 kr fattigere = 400 ekstra for HJ, hvilket klart er formeget)

Har faktisk mere ondt i ryg/skuldre nu end før.

 

MÅ sige, JEG kommer ikke igen, og kan kun fremhæve andre klinikker i området, hvor der værnes lidt mere om kunden, samt mere privatliv under massagen

 

FB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...