Hop til indhold

varme silvia i Østervrå!

Featured Replies

Skrevet

hej Den glade murer det sikkert falske billeder stedet bruger:sad:. Billederne er af  Leola Bell. Hun er en kendt playboy model og er næppe startet som pige i Danmark.

Skrevet

Hej

Jeg har været der, det er ikke hende på billedet der er der, tror det er hendes kusine, og de ligner ikke hinanden..

Gik igen, da hun ikke var noget for mig, så jeg ved ikke noget om service og om prisen holder :-)

Skrevet

Jeg var forbi for nogle måneder siden. Jeg blev mødt af en lav (1.50'ish), semi-overvægtig afrikansk kvinde. Jeg vil skyde hende til midten af 30'erne. Jeg fortalte hende at jeg ikke var interesseret alligevel nu hvor billederne var falske. Jeg fik knapt nok lov at forlade stedet igen. Hun er MEGET insisterende når først man er kommet ind på den anden side af døren. Jeg endte dog til sidst med at få lov at forlade stedet igen.

For at tage den med det samme. Det er bestemt(!) ikke Fleur der er tilbage!

Redigeret af Vince
præcisering

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.