Hop til indhold

Tage en for holdet nordjylland

Featured Replies

Skrevet

Hey kollegaer 

jeg vil befinde mig i Hjørring i morgen og der bliver et par timer om eftermiddagen til lidt sjov!!

men jeg kan ikke rigtig bestemme mig til hvilken pige jeg vil besøge,  dem jeg har haft kontakt til virker ikke særlig interresseret i at mødes..

så hvis der er en i syns jeg skal prøve så kom endelig med bud!!!!

der kommer selvfølge en anmeldelse af besøget

mvh El Pipo

Skrevet

Jeg kan desværre ikke hjælpe.

Men, jeg har et par gange, for længe siden, nok en 7-8 år siden, besøgt en rigtig sød og lækker GP i Hjørring. Måske er hun ikke aktiv længere, men hvis hun er og nogen kan nikke genkendende til beskrivelsen, hører jeg gerne om det. Og kan anbefale hende til El Pipo.

Hun annoncerede dengang i EB.

Det jeg husker er at hun var karseklippet, sådan noget med ca 5mm. (usædvanligt, derfor måske nogen husker hende?)

Hun var nok ca 35-38 dengang, helt slank nok omkring 55kg, det foregik i privat hjem, i et 'legerum' på førstesalen, hvor der var en madras direkte på gulvet. Hun brugte altid noget hånddesinficering til at rense dilleren, inden hun gik igang.

Det er et long-shot, jeg ved det.. men hvis nu.

KF

Skrevet
Nordlys12 skrev, for 7 minutter siden:

Hej

KF, er det ikke denne kvinde du mener http://erotiskmassage.dk/?

Hun ligner godtnok, hvis hun er fra Hjørring tror jeg det er hende. Mange tak for tippet.

El Pipo, afsted.. (-:

KF.

Skrevet

Der er endda en anmeldelse:

Edit: Men ifølge dette indlæg, var hun i dec. ikke længere aktiv

Nordlys12, ved du noget om det?

KF.

Redigeret af KF

Skrevet

Jeg har besøgt hende en gang i 2008 eller 2009. Det var en rigtig god oplevelse kan jeg huske, men jeg bor i det midtjyske så.

Hendes hjemmeside er da aktiv nu, så mon ikke hun også er aktiv.

Du må ringe til hende og god fornøjelse.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.