Hop til indhold
Simba

new-japanese-girl-yuki-100-real-pic

Recommended Posts

Jeg besøgte yuki for et par dage siden.
og det var en fejltagelse.

Billederne var ikke af hende, eller af nogen der ligner hende..  
Yuki har en del mere sul på kroppen, men ser egentlig meget sød ud.
Så snart pengene havde skiftet hænder blev hun dog ganske buisness-agtig. 
Stod med næsen i sin ipad og ustødte korte ordrer:   "CLOTHES OFF NOW"...  "GO WASH!"
Meget ucharmerende. Har fået mere flirteri ud af en gnaven kassedame i Bilka.
Hun trak tiden ud så godt hun kunne, ved at ligge ovenpå mig, og kysse mig på brystet. Dog med helt lukket mund, og det samme sted. i laaaang tid... Før jeg måtte 'hive hende af', som en lille defekt sugemalle :)
Sex og blowjob var ganske uinspireret.. hendes blowjob foregik med helt åben mund, hvor hun så stødte pikken op mod hendes gane.
Cirka ligeså ophidsende som at støde pikken ind i en badeværelsesvæg :-)
Det lykkedes mig ikke at komme, mærkeligt nok, og jeg gik før tid.

Hun lover i sin profil en 'unforgettable time' og det er jeg bange for hun har ret i.. Hende glemmer jeg da nok aldrig.
Resten af hvad hun lover holder ikke rigtig.
Men well.  Det var sent på aftenen.  Hun har måske været træt. Dårlig kemi.  Hvad ved jeg.

Gå hellere på Daisy club. :-)

Redigeret af Simba

Del dette indlæg

Link til indlæg

det er sgu en meget tragisk-komisk fortælling ! Jeg har overvejet hende men holder mig til de danske piger :-) fuck Yuki!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest anders Jensen

Virkelgt stort tak for deleren der - jeg havde egentligt overvejet at besøge hende men det er da droppet nu :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er helt enig med ovenfor anmeldelse. Billeder ligner ikke mv på trods af en bekræftelse at de gør og det hele er ganske uinspirerende. Stryg i bare denne listen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Simba skrev, for 22 timer siden:

Jeg besøgte yuki for et par dage siden.
og det var en fejltagelse.

Billederne var ikke af hende, eller af nogen der ligner hende..  
Yuki har en del mere sul på kroppen, men ser egentlig meget sød ud.
Så snart pengene havde skiftet hænder blev hun dog ganske buisness-agtig. 
Stod med næsen i sin ipad og ustødte korte ordrer:   "CLOTHES OFF NOW"...  "GO WASH!"
Meget ucharmerende. Har fået mere flirteri ud af en gnaven kassedame i Bilka.
Hun trak tiden ud så godt hun kunne, ved at ligge ovenpå mig, og kysse mig på brystet. Dog med helt lukket mund, og det samme sted. i laaaang tid... Før jeg måtte 'hive hende af', som en lille defekt sugemalle :)
Sex og blowjob var ganske uinspireret.. hendes blowjob foregik med helt åben mund, hvor hun så stødte pikken op mod hendes gane.
Cirka ligeså ophidsende som at støde pikken ind i en badeværelsesvæg :-)
Det lykkedes mig ikke at komme, mærkeligt nok, og jeg gik før tid.

Hun lover i sin profil en 'unforgettable time' og det er jeg bange for hun har ret i.. Hende glemmer jeg da nok aldrig.
Resten af hvad hun lover holder ikke rigtig.
Men well.  Det var sent på aftenen.  Hun har måske været træt. Dårlig kemi.  Hvad ved jeg.

Gå hellere på Daisy club. :-)

Hold kæft det var en sjov anmeldelse. Du skriver morsomt!...skriv flere anmelderse pls...:grin:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Virkelig morsomt skrevet, Simba - thumbs up

I øvrigt har jeg indtryk af, at "100% real Pictures" på Cyberspace-sprog betyder: Jeg ser ikke ret godt ud, men nu kan du få et par pæne billeder, som du kan tænke på mens du lukker øjnene og  ordner  mig"

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...