Hop til indhold
Bette

Frk. Sexy Cat - En fantastisk oplevelse !

Recommended Posts

FANTASTISK PIGE! 

Det er det første jeg tænker efter mit besøg hos Cat. Helt igennem en kanon oplevelse. Cat er den første Pige jeg besøger i denne verden. Jeg tvivler ikke et sekund, når jeg siger at jeg ikke kunne have valgt en bedre pige. 

Jeg sidder her og er helt beruset over besøget. Svært at sætte ord på dette besøg. Det hele var så gennemført fantastisk.

Cat er er en virkelig flot pige. Hendes gode humør smitter af. Også er hun jo en frækkert uden lige. 

Vil ikke komme så meget ind på selve seancen. Ville blot dele mine tanker med alle andre herinde. Nu har jeg igennem et godt stykke tid fulgt med. Så nu må det være min tur til at bidrage lidt til fællesskabet. 

Herunder finder i linket til denne skønhed:

http://haderuppigerne.dk/cat/

 

Stedet og Cat får mine bedste anbefalinger. Ekstremt imødekommende bordelmutter, samt en fantastisk pige i Cat. 

Alt omkring stedets beliggenhed, bordelmutter, seancen og fantastiske Cat har mine varmeste anbefalinger. 10 ud af 10 stjerner på min skala.

Takker og bukker for alles bidrag herinde. Der er kanon stor hjælp at hente mange steder. I må lige bære over med mig, i og med det er første anmeldelse jeg laver :) 

Til sidst skal lyde en stor tak til Cat for den uforglemmelige oplevelse. Bliver langt fra sidste gang jeg besøger hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak fordel søde ord , jeg glæder mig til at se dig igen frække ;) 

Jeg skulle hilse fra "mutter" at det er altid en fornøjelse at ha en så høflig gæst i huset :)

Ha en go aften :* cat 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...