Hop til indhold
Loppan

Advarsel Gina....och sen en tur till Claire (Latvia)

Recommended Posts

En snabbis över bron för att besöka Gina och det verkade vara full rulle när jag kom dit till gatan på Fredriksberg. En man stod utanför och en annan satt i bilen och sen var det jag :) Det var svårt att komma fram men efter 20 försök blev jag insläppt....men vilken skuffelse. Blev mottagen av en äldre man i en lägenhet som inte blivit renoverad sen den byggdes, typ 70-talet. Det var mörk och slitet och det blev inte bättre när Gina visade upp sig...så jag tackade nej och vände på klacken.

Plan B - Man's fantasy....Claire och turen gick till Ballerup. Gick in genom en port och uppför en trappa och höll på att skrämma livet ur Claire som hade tänkt att gå och möta mig. Det blev en bra ice-breaker. Claire är social och lätt att prata med. Det är inte hon på bilderna, men det var både plus och minus med det. Den riktiga Claire har en finare och fastare kropp, men inte lika snyggt ansikte.

Turen var så där....en 5/10. Fin numse hade hon.

Loppan

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...