Hop til indhold

Nogle hands-on erfaringer ? - Taastrup thai wellness massage

Featured Replies

Skrevet
  • Author
dråben skrev, for 4 minutter siden:

Psst......

Tak min ven :)

Desværre er der ikke detaljer om 'mutter?'

Men indtil for et par dage siden var der et billede af en moden storbarmet kvinde.. kan det være hende du blev betjent af ?

Skrevet
PHD skrev, for 1 minut siden:

Tak min ven :)

Desværre er der ikke detaljer om 'mutter?'

Men indtil for et par dage siden var der et billede af en moden storbarmet kvinde.. kan det være hende du blev betjent af ?

Du er velkommen.

Jeg skal ikke kunne sige om den modne storbarmet kvinde, (der så ikke længere, åbenbart, er billed af) var hende som jeg blev betjent af, men jeg tror det ikke, synes ikke hun var specielt storbarmet.

Et af billederne på annoncen viser to thaipiger der giver formassage til to kvinder. Det kunne godt være "min" massør der er af billedet som thai pigen i baggrunden.

Den omfangsrige kvinde på annoncen har jeg også fået massage af, men det er nok tre år siden, da de var relativt nystartet. Jeg husker faktisk ikke massagen, dog husker jeg at jeg blev tilbudt et HJ med fri leg med de ganske store bryster. Afslog faktisk først tilbuddet om HJ, men da hun "lokkede" med at det var incl leg med brysterne sagde jeg ja tak til tilbuddet.

Skrevet
  • Author
dråben skrev, for 2 minutter siden:

Du er velkommen.

Jeg skal ikke kunne sige om den modne storbarmet kvinde, (der så ikke længere, åbenbart, er billed af) var hende som jeg blev betjent af, men jeg tror det ikke, synes ikke hun var specielt storbarmet.

Et af billederne på annoncen viser to thaipiger der giver formassage til to kvinder. Det kunne godt være "min" massør der er af billedet som thai pigen i baggrunden.

Den omfangsrige kvinde på annoncen har jeg også fået massage af, men det er nok tre år siden, da de var relativt nystartet. Jeg husker faktisk ikke massagen, dog husker jeg at jeg blev tilbudt et HJ med fri leg med de ganske store bryster. Afslog faktisk først tilbuddet om HJ, men da hun "lokkede" med at det var incl leg med brysterne sagde jeg ja tak til tilbuddet.

Nåh det afgjorde det jo så.. må forbi snarest.

tak!

Skrevet

Har været der to gange. Kommer der aldrig igen. De virker som om de overhovedet ikke er interesserede i dig. Ingen kemi med de to piger jeg prøvedede og der er en lugt i lokalet der ikke er specielt indbydende IMHO. Would not repeat. Hvis i Taastrup så prøv hellere Zen, Lada, Wei Wellness http://www.weiwellness.dk (vist nok HJ only men søde piger - hende med de små viser ikke bryster da de er for små :) )

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.