Hop til indhold
sexplorer

BellaBaby fra Vejle

Recommended Posts

Kære  EG'ere

Er igen "udsat" for, at en ung skønhed beder om 500 kr overført pr Mobilpay for en "indlende pakke" som har et indhold af hendes telefonnr. + nogle frække billeder, hvor hun leger med sig selv osv. Ifølge hende selv, alt dette setup for at frasortere de massive useriøse (u)lidelige henvendelser hun får, og man dermed kvalificeres sig til at have mulighed for at lave konkrete aftaler med hende IRL.

Har nogen erfaring med denne specifikke profil vil jeg være mere end taknemmelig for at høre fra hurtigst muligt. På forhånd tak for hjælpen!

https://sugardaters.dk/show?alias=Bellababy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du anmelder hende bare til supporten på SD - så sletter de hende i løbet af kort tid - der er vel svindlere på alle sites..

evt. kopi af den besked du har modtaget fra hende til supporten - det plejer at virke..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen vil gøre mig en tjeneste at undersøge om hende her - en 4-stjernebabe: BellaBaby er slettet eller har hun bare blokeret mig? På forhånd tak for hjælpen!

Iøvrigt, har andre oplevet at blive snydt eller forsøgt snydt af hende? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bull1958 skrev, for 6 timer siden:

Anmeldte hende i weekenden

 

Blev du snydt af hende siden du havde anmeldt hende? Anmeldte du hende til SD eller til Politiet? Kan du ikke uddybe det lidt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
sexplorer skrev, for 7 timer siden:

Blev du snydt af hende siden du havde anmeldt hende? Anmeldte du hende til SD eller til Politiet? Kan du ikke uddybe det lidt?

Jeg anmeldte hende til SD da hun ville sælge billeder og video til mig

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sexplorer skrev, den 1/2/2016 at 18:14:

OK vedr. Bella... Tak!

Det er BB-hotels kæden der har en afd. i Århus, som også kaldes Havenehotellet. Når du booker online, får du en kode til at selv-tjekke ind ;) Se evt link for yderligere info herom:

https://www.bbhotels.dk/ofte-stillede-spoergsmaal/

 

Der findes også en B&B i Holstebro der fungerer på samme måde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...