Hop til indhold
Monaco

Brenda is back in Daugbjerg !

Recommended Posts

Besøgte den super søde Brenda igår, gensynsglæden var står da jeg ved selvsyn så at denne ninja på lagnet var tilbage igen, og Wow :-0 hun var back ;-) 

bestilte 30min med superfransk og sikke super det var, efter badet stod man overfor denne pige som bare så igennem sjælen på en og accepterede, det hav af uartige tanker man gjorde sig om den næste halve time.... :-) 

at mærke de bløde læber kysse en velkommen tilbage, mærke evnerne med at stimulerer mandens bedste ven med øjenene svejset fast imod mine og så 1-2-3 så overgiver man sig til Brenda ! 

Den søde smukke og imødekommende pige er altså en ubehagelig tilfredsstillende oplevelse som altid.

at være positionered i doggystyle bag hende og langsomt arbejde en rytme op og så kigge ind i spejlet og fange hendes pirrende øjne, Wow Wow Wow ! Man mister bekymringerne om tid sted lån og afdrag, årets første knald og langt  langt fra det sidste besøg hos Brenda !

Pas på hende she is back lets enjoy "i did Big time"

http://side6.dk/resultatside/?q=europaeiskepiger

Mvh

monaco 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...