Monaco 223 Skrevet 13. Januar, 2016 Besøgte den super søde Brenda igår, gensynsglæden var står da jeg ved selvsyn så at denne ninja på lagnet var tilbage igen, og Wow :-0 hun var back bestilte 30min med superfransk og sikke super det var, efter badet stod man overfor denne pige som bare så igennem sjælen på en og accepterede, det hav af uartige tanker man gjorde sig om den næste halve time.... at mærke de bløde læber kysse en velkommen tilbage, mærke evnerne med at stimulerer mandens bedste ven med øjenene svejset fast imod mine og så 1-2-3 så overgiver man sig til Brenda ! Den søde smukke og imødekommende pige er altså en ubehagelig tilfredsstillende oplevelse som altid. at være positionered i doggystyle bag hende og langsomt arbejde en rytme op og så kigge ind i spejlet og fange hendes pirrende øjne, Wow Wow Wow ! Man mister bekymringerne om tid sted lån og afdrag, årets første knald og langt langt fra det sidste besøg hos Brenda ! Pas på hende she is back lets enjoy "i did Big time" http://side6.dk/resultatside/?q=europaeiskepiger Mvh monaco 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
champ 428 Skrevet 17. Januar, 2016 JAAAAAAA!!!!!! hun er bare kanon dejlig og sød!!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg