Hop til indhold

Hotel i Kbh.

Featured Replies

Skrevet

Hej

Jeg skal til kbh i morgen, og havde tænkt på at bestille lidt selskab til lidt aftenhygge. Er der nogle der kan anbefale et hotel, der ikke ser så firkantet på alternativt selskab. Jeg havde umiddelbart tænkt på Tivoli, Crown Plaza eller evt. Bella Sky. Bella Sky er jo rimeligt at gå til, da man ikke behøver gå forbi receptionen. Men vil gerne tættere på byen. Er der nogle erfaringer?

Skrevet

scandic copenhagen ! Stort sted med herlig udsigt over byen lige ved søerne. Selvom man ankommer i stor hall, synes jeg godt man kan føle sig okay anonym i mængden. Indgang og udgang af elevatore husker jeg som ret diskret. Hvis du er budget tjek det nye Wake-up i Borgergade, super beliggenhed, helt nyt men budget.

Skrevet

Du kan også vælge : Comfort Hotel , Vesterbrogade... 5 minutter fra Hovedbanegaarden.

Skrevet
libertybelle skrev, for 16 minutter siden:

scandic copenhagen ! Stort sted med herlig udsigt over byen lige ved søerne.

Enig i det med udsigten. Dog har især Scandic hotellerne den elendige vane at kalde to enkeltsenge sat sammen for en dobbeltseng. Virkelig upraktisk, hvis man har ret aktiv sex. :( Jeg har et par gange været ude for, at vi måtte binde sengeben sammen, for ikke at falde ned i midten, efterhånden som vi fik skubbet letvægtssengene fra hinanden. Underligt nok har deres økonomiværelse queensize seng, mens de dyrere værelser har to enkeltsenge. Så vær opmærksom på dette ved booking - og ha' eventuelt snor med i tasken. :D

Bella Sky og Hilton er fantastiske hoteller. Ikke så centralt, men med metroen er det ret hurtigt at komme ind til Kongens Nytorv.

Mvh,

/Gina.

Skrevet

Ja...pænt vigtig  detalje der (lyder sgu pænt træls).....men hvis man booker superior med kingsize er legepladsen stor nok til alle.

Øvereste etage på Front nede ved havnen overfor skuespil huset er mega Nice.....og stadig til at betale da det er købt af Scandic super sted, value for money, luksus. med fede rum øverst. Og Gina (hej) Hilton er lækker hotel lir, hvis man ikke skal ud........

Skrevet

Adina Hotel Apartments mellem Nordhavn og Østerport.

Skrevet
grandemarco skrev, for 8 timer siden:

Hej

Jeg skal til kbh i morgen, og havde tænkt på at bestille lidt selskab til lidt aftenhygge. Er der nogle der kan anbefale et hotel, der ikke ser så firkantet på alternativt selskab. Jeg havde umiddelbart tænkt på Tivoli, Crown Plaza eller evt. Bella Sky. Bella Sky er jo rimeligt at gå til, da man ikke behøver gå forbi receptionen. Men vil gerne tættere på byen. Er der nogle erfaringer?

Firkantet? Er det ikke lidt længe siden af man skulle være gift for være sammen på et hotelværrelse?

Skrevet

Hotel Skt Petri er også ret tjekket

Skrevet

Vil være lidt mere forbeholden overfor hotellerne i de gamle bygninger. Skt Petri er så vidt jeg husker lidt lydt. Har ikke haft besøg der, men var ikke i tvivl om at naboen havde det festligt.

Skrevet

Nu virker det mere som en tråd hvis folk foreslår hvilket hotel der er bedst eller mest lækkert til prisen?

Til at starte med forstår jeg ikke helt tråden? Er der nogle hoteller der stopper dig i receptionen hvis du har en GP under armen ? Eller stopper hende på vej op på dit værelse alene ? Næppe! Så skal hun godt nok se suspekt ud;)

Skrevet
Borntofly skrev, for 23 minutter siden:

Nu virker det mere som en tråd hvis folk foreslår hvilket hotel der er bedst eller mest lækkert til prisen?

Til at starte med forstår jeg ikke helt tråden? Er der nogle hoteller der stopper dig i receptionen hvis du har en GP under armen ? Eller stopper hende på vej op på dit værelse alene ? Næppe! Så skal hun godt nok se suspekt ud;)

Uanset hvor i verden, er jeg aldrig blevet forhindret i at have gæster på værelset. Et par enkelte hoteller i den meget billige ende charger lidt mere for 2 personer. De bliver sikkert lidt mopsede hvis de opdager at du har længerevarende besøg men kun har betalt for 1.

I Riga fik jeg sågar tilbudt "midnight service" ved check-in i receptionen :-D

Skrevet
Gina Faith skrev, den 13/1/2016 at 10:09:

[...]

og ha' eventuelt snor med i tasken. :D

[...]

Mvh,

/Gina.

Ja, og er sengene sat sammen, kan man bruge snoren til andre sjove ting (undskyld afsporingen)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.