Hop til indhold
woodbo

Sugarbabes

Recommended Posts

Ledet efter en fast SB, fandt så en pige....tænkte hygge middag osv, 4-5 gange om måneden måske en rejse ved behov.

I min naivitet trode jeg 1.500 kr var nok per gang....næe det var det ikke 3.000 kr per gang.....WTF...

stødte på dette beløb flere gange...så ud er jeg så tilbage ved det kendte som pludselig er billigere men ligeså godt ud fra sexuellt perspektiv.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skalde

Ja man støder nogle gange på nogle derinde, der bare totalt mangler jordforbindelse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

JA de såkaldte amatør piger forlanger helt uhørte priser og mange er de samme som man kan møde på div klinikker rundt i landet til billigere penge... lidt som 2 gymnasie piger der er på annoncelight .. også er på klinikker ,men som amatør boller de bare uden gummi 

Redigeret af Daisymann

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan slet ikke genkende det billede i beskriver - ok, der er nogen der forlanger 2-3-5000 for at ses/besøge mig  - den sorterer jeg da bare fra, der er masser af unge kvinder (sugarbabes)  i området som har brug for su supplement - lige pt. har jeg 2-3 unge kvinder, som for 1000 DKK per besøg kommer og besøger mig - jeg er 53 år - og elsker unge kvinder, det er sgu som en buffet :-)

og et par gange er jeg - efter at have afvist deres tilbud - efterfølgende blevet kontaktet, så spil lidt kostbare..det kan betale sig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skalde
8270 skrev, for 29 minutter siden:

Jeg kan slet ikke genkende det billede i beskriver - ok, der er nogen der forlanger 2-3-5000 for at ses/besøge mig  - den sorterer jeg da bare fra, der er masser af unge kvinder (sugarbabes)  i området som har brug for su supplement - lige pt. har jeg 2-3 unge kvinder, som for 1000 DKK per besøg kommer og besøger mig - jeg er 53 år - og elsker unge kvinder, det er sgu som en buffet :-)

og et par gange er jeg - efter at have afvist deres tilbud - efterfølgende blevet kontaktet, så spil lidt kostbare..det kan betale sig :-)

Det kan være man skulle prøve en ny taktik så ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alt afhænger lidt af ens aktuelle lidelighedstemperatur ;) Har helt konsekvent afvist babes:

  1. der forlanger fra 2000 pr møde - uanset udseende
  2. der sætter tidsbegrænsning på (30, 60 min, max 2 timer osv)
  3. fremsender prisliste over ydelser
  4. de luxe fikserede profiler
  5. forpligtende "depositum" - mindre beløb bedes overført inden indledende møde
  6. on-off i forhold til igangværende korrespondance
  7. tager forbehold for næsten alt det frække og lister af no-go emner: no BJ, no fucking, no licking, no asslicking no touching ... osv

Var en enkelt gang kommet i berøring med én, der forlanger 7000 for det første møde, troede at det var 700, men fik det bekræftet at beløbet var på 7000 kr. Helt vanvittigt ;)

Redigeret af sexplorer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Brutto lig netto for amatørpigen: 1.000kr per time er bekræftet rimeligt - om det så er 2 klik for to timer fremmer efter min beskedne erfaring forståelsen - nå ja, det skal så foregå hos pigen

 

så kan der komme legetøj, outfit mm på samt diverse ønsker i legen - lidt nyt hver gang - 

 

1.000 mit bskræftede rimelige oplæg går altid igennem 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Daisymann skrev, for 6 timer siden:

JA de såkaldte amatør piger forlanger helt uhørte priser og mange er de samme som man kan møde på div klinikker rundt i landet til billigere penge... lidt som 2 gymnasie piger der er på annoncelight .. også er på klinikker ,men som amatør boller de bare uden gummi 

Mener du disse to gymnasiepiger "Petit Anna"?

https://annoncelight.dk/showad/198684

https://annoncelight.dk/profile/Petit+A

Vi yder du nyder. To friske gymnasie piger. Kom og få et lækkert knald;)

København

11/01 2016 22:44

 

Hej dejlige søde, varme mænd. Vi er to friske, og våde piger. Kom og få et dejligt knald, sammen og hver for sig. Vi vil gøre vores bedste for at tilfredsstille jeres behov.

Anna: uskyldig lille og petit. 160 høj, med en c skål, og glat barberet.

Sophia: slank og veltrænet. 166 høj, med en b skåls barm, og glat barberet. 

P.s i må love os i er gode ved os, nu hvor vi er nybegynder :D

Vi køre kun timer og halve

Vi er på til  22 - 00. Tel aktiv fra 22 ;) skynd jer og book hvis i skal nå et aften knald.

 

 

 Har eget sted

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mr. Bean skrev, for 8 timer siden:

Mener du disse to gymnasiepiger "Petit Anna"?

https://annoncelight.dk/showad/198684

https://annoncelight.dk/profile/Petit+A

Vi yder du nyder. To friske gymnasie piger. Kom og få et lækkert knald;)

København

11/01 2016 22:44

 

Hej dejlige søde, varme mænd. Vi er to friske, og våde piger. Kom og få et dejligt knald, sammen og hver for sig. Vi vil gøre vores bedste for at tilfredsstille jeres behov.

Anna: uskyldig lille og petit. 160 høj, med en c skål, og glat barberet.

Sophia: slank og veltrænet. 166 høj, med en b skåls barm, og glat barberet. 

P.s i må love os i er gode ved os, nu hvor vi er nybegynder :D

Vi køre kun timer og halve

Vi er på til  22 - 00. Tel aktiv fra 22 ;) skynd jer og book hvis i skal nå et aften knald.

 

 

 Har eget sted

 

yes den lyse pige har jeg kneppet uden,,,   alså petit anna  hun er ell var også ved bla vordingborgpigerne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...