Hop til indhold
afløbsrenseren

Et nyt ( så vidt jeg ved ) ubeskrevet blad hos 123

Recommended Posts

Hejsa.

Ja som overskriften lyde et nyt ( så vidt jeg ved ) ubeskrevet blad hos 123 i odense, det er en pige som jeg har talt med et par gange hvor jeg har besøgt Anna eller Moni , i starten forlød det at hun kun gav massage +  HJ ,  men ringede så ind i gård og spurgte om hun gav fuld pakke og det gjorde hun så ok bestilte en tid   :)  .

Hun er rigtig sød og smilende, meget blid af væsen og massagen er også blid ( kan måske tage mere fat, hvis man gerne vil havde det beder om det ) jeg personligt er til begge dele  :wink: .          Hun har heldigvis sin egen stil, det ville være kedeligt hvis de gjorde det på samme måde alle sammen,  så det var en dejlig oplevelse som jeg gerne vil gentage :-P .

Så en dejlig oplevelse med Demi som hun hedder, jeg var glad for massagen - snakken - det ekstra - samt badet som afslutning , tak for den time Demi .

 

VH 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

Jep og har også hilst på hende ofte.

Men der er så vidt jeg ved ikke nogen som ulejliget sig til at skrive om hende herinde :-(, og det syntes jeg sørme er en skam , for hun er da rigtig sød :-P

 

VH 

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, for 47 minutter siden:

Har du et link?

 

Link ???      alle kender da 123 thai massage  odense :wink: .    ellers kan google da fortælle det.............

 

NÅ men pyt da, for de dovnes skyld https://www.google.dk/search?q=123+massage&rlz=1C1EJFA_enDK660DK660&oq=123+massage+&aqs=chrome..69i57.6491j0j1&sourceid=chrome&es_sm=93&ie=UTF-8#q=123+thai+massage+i+odense

 

VH 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

 

Næ det syntes jeg ikke man kan kalde hende, der er tre piger hos 123,  moni - anna og så demi, i mine øjne er ingen af dem kraftig ,  anna er den slankest\tyndest moni og demi ca ens størrelse .

Men andre øjne kan jo se anderledes på det :) 

VH 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...