Hop til indhold
Pogo

Lidt vil oplevelse i Shanghai

Recommended Posts

Havde en lidt vild oplevelse i Shanghai for et par måneder siden.

 

Jeg var ankommet til hotellet, som er et godt hotel rimelig centralt, og havde checket Shanghai Nightlife ud. Var faldet over en pige, den ældste de havde – jeg vil jo gerne undgå de helt unge, og var gået i vente position. Dumt nok havde jeg initieret kontakten via whatsapp, som jeg ellers ikke havde brugt i et halvt år, for det er svært når app’en kører dårligt, fordi den skal opdateres – hvilket ikke er lige nemt i Kina.

Et par timer gik, hvor intet skete trods det, at jeg rykkede. Endelig fik jeg kontakt for at få at vide, at den pågældende ikke kunne komme. Telefondamen foreslog en anden, som konkret var sendt afsted, og hun så faktisk ret sød ud så jeg accepterede. Prisen var 1500 rmb for en time.

Man skal være lidt mere diskret i Kina end hjemme, og ikke flage at man venter på en dame alt for meget, når man venter i lobbyen – i det hele taget være lidt forsigtig – ligesom i USA!

Pigen ankom, ca. 170 cm høj, slank ret køn og selvfølgelig: kunne ikke et ord engelsk, men kommunikerede via et oversætterprogram på sin telefon – ret sjovt. Hun var ret behagelig og nem at ”tale” med.

Vi var gået i gang med akten, og pludselig spurgte hun om jeg ville se hendes søster. Fattede ikke en lyd, men var nysgerrig og liderlig – en farlig kombination.

Jeg fik at vide, at hendes søster var i nærheden, og at for 500 rmb ekstra kunne jeg få en trekant. Normalt ville jeg afslå, da man aldrig ved, hvad der kommer ind ad døren (i Danmark kunne det jo være hendes bandeven, der for resten også er hendes dybt involverede kæreste), men i Kina var der jo lige den sikkerhedshurdle som hedder lobbyen, så jeg gik med til det.

Hun ringede efter ”søsteren” som hentedes i lobbyen. Søsteren var i begyndelsen af 30’erne ikke så køn som ”lillesøster”, men bestemt ikke grim!

Her er det mærkelige: der var ingen tidsfrist, og antallet af udløsninger var ligegyldigt, det eneste de ville have var, at vi alle badede efter udløsning.

Recepten var den sædvanlige gensidige fransk, og samleje i allehånde stillinger – alt med kondom naturligvis. Der er sgu’ noget over at slikke og blive slikket, medens man kan høre at den tid man tager til at gøre det ordentligt, bliver imødekommet.

Det blev til et par timer, og 3 udløsninger – hvad der er ret usædvanligt for mig – og 3 gange bad med et par søde piger.

Lovede ”lillesøster” at jeg ikke ville sige noget om ”storesøsters” tilstedeværelse til bureauet, så derfor nævnes ingen navne, men mand det var godt. Og til næste tur til Shanghai, har jeg et godt nummer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder sku godt , har selv anvendt Shanghai Nightlife guide mange gange, bestemt en god side...Og her er det også muligt at se hvem der kan kombineres til 3 kanter :) Kunne nu godt tænke mig at vide hvem du havde fat i :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...