Hop til indhold
Guest Dialga

Berlin, køln eller Hamburg

Recommended Posts

Guest Dialga

Hej alle

Har fået mulighed for at komme lidt ud om 14 dage til lidt Fkk leg. Har været på Artemis nogle gange og syntes, at klubben og pigerne er super dejlige og smukke. Tænker jeg måske ville prøve noget nyt og tage til Køln (samya eller en anden klub) eller til Hamburg (Harmony). Men hvad kan de garvede FKK bruger anbefale? Går op i at pigerne er smukke og lækre, gerne petite med store kasser. Økonomien er ikke så vigtig da den ser rimelig god ud. Så skal jeg tage den sikre og tage til Berlin eller skulle man prøve en klub i Køln eller Hamburg?

 

Dialga

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dialga skrev, for 1 minut siden:

Så skal jeg tage den sikre og tage til Berlin eller skulle man prøve en klub i Køln eller Hamburg?

Køln, Düsseldorf - hele NRW og deromkring, når du har tid og penge nok - udvalget af klubber og dermed konkurrencen større og priserne lavere - og pigerne fejler heller ikke noget :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dialga

Tak for svarende. 

 

Hvordan er gamet anderledes på samya eller en af de andre klubber i NRW i forhold til ARTEMIS som er mit reference klub. 

 

Dialga

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dialga

Super. Tak for hjælpen tror jeg fortår det lidt bedre nu. Planen bliver at jeg tager på samya fredag/lørdag og så til Frankfurt lørdag/søndag og hjem søndag. Begge dage med leg på fkk. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dialga skrev, for 12 timer siden:

Super. Tak for hjælpen tror jeg fortår det lidt bedre nu. Planen bliver at jeg tager på samya fredag/lørdag og så til Frankfurt lørdag/søndag og hjem søndag. Begge dage med leg på fkk. 

 

Hvornår ? Jeg er i Frankfurt denne weekend...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dialga

Ej øv. Det bliver desværre først næste weekenden d. 22-24  som jeg kan skippe afsted med.  Planen er samya d. 22 til luk og så d. 23 på en af klubberne i Frankfurt. Tager nok palace eller mainhatten. Men er selvfølgelig åben for følgeskab til andre klubber. 

 

Dialga

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dialga

Er der nogle der kommer forbi Samya her I weekenden? Regner med at v;re der fredag aften og l'rdag hvis ikke der er bedre tilbud I andre klubber deromkring.

 

Dialga

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...