Hop til indhold
dillerniller

spermglade Sasja privat/diskret i Ballerup

Recommended Posts

Hej alle!

Da jeg har været på jagt længe herinde for at finde "noget" om pigen som lokker mig, men desværre uden held... har jeg nu oprettet en bruger og gået i gang med detektivarbejdet selv.

Pigen er spermglade Sasja i Ballerup fundet på annoncelight. Så vidt jeg har fundet ud af har hun arbejdet under navnene Laila, Line, Maria og hun har huseret lidt rundt omkring i hovedstadsområdet nordvest, amager, glostrup, nørrebro osv... 

Jeg har fundet en smule dårligt om hende herinde og en smule godt herinde... så det er jo svært at vide hvad jeg skal tro på ;) 

Hendes billeder tiltaler mig da jeg godt kan lide piger med former, så der rigtigt er noget at holde fast i ;) og efter at have smset lidt med hende - da hun ikke kører med priser på sin annonce - så synes jeg at prisen 800 for ½ time med det hele (inkl. anal, som hun lød til at være meget vild med) er ganske rimelig. 

Så med mindre nogen mener det er det rene selvmord at besøge hende, så prøver jeg nok lykken i morgen efter arbejde hvor hun er på :) 

https://annoncelight.dk/showad/198245

- dillerniller  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...