Hop til indhold
migmanden

Linda fra Kinnaree Thai, en skuffelse.

Recommended Posts

i sidste uge,trængte jeg til lidt massage m,m og tænkte at Kinnaree Thai måtte prøves igen efter et år. Jeg bestilte tid og ankom ½ time senere. Jeg blev budt velkommen af Linda. Jeg bestilte B2B med det hele og betalte kr. 1.000,- . Hun opfordrede selv til denne løsning. Jeg tænkte det var billigt, men der måske ville blive opkrævet mere senere eller det var dagens tilbud-

Efter bad gik hun i gang. Der var ikke meget B2B, kun lidt oliemassage. Efter omkring 10 - 15 minutter begyndte hun at køre brysterne hen over ryggen på mig, og vendte mig derefter om på ryggen og gav et håndjob, med meget olie. Der var ingen B2B massage på den side. Hun var på ingen måde berøringsvillig og kunne ikke overtales til noget. Det hele var overstået på  40 minutter, inc. det efterfølgende bad. Der blev ikke tilbudt anden massage i den efterfølgende tid, som ellers er min oplevelse med andre Thai steder.

Da jeg kom tilbage efter badet, havde hun taget alt tøjet på, og man kunne tydelig se olieglansen på nedringningen i blusen og på benene. Jeg  tænkte på, hvorfor hun ikke som andre steder havde en badekåbe på, så hun efterfølgende kunne gøre sig klar til næste kunde, men jeg ved ikke hvad der skete efter jeg var gået.

Det er klart eneste gang med Linda, men stedet har før givet en god og ærlig oplevelse, så der kan godt være andre piger som er bedre.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...