Hop til indhold
Sensuel38q

Falsk annonce på annoncelight

Recommended Posts

Hejsa

jeg vil gøre opmærksom på at denne annonce: https://annoncelight.dk/showad/198639 ikke viser de rigtige billeder. Billederne er af mig. Nogen billedrør som en mand har valgt at misbruge og vise på sine egne annoncer over piger. Han bruger generelt ikke ægte billeder i annoncerne og opfordrer pigerne til at lyve om sig selv mht alder og udseende. 

Knus fra sensuel38q

Del dette indlæg


Link til indlæg
beodude skrev, for 2 timer siden:

Der er ingen billeder på annoncen i det link.

du skal bare klikke i højre side på frejepigen så får du billederne

 

    ddde27b8a77d28a98fd39ebed4ac3c899ee24366         a72fac5c00ff71cff0edc082dd1756b091eee613 aed38c6cf8bbb1247bc192a51699e2a778e6949e a011c140d07afdcec3978d5461f9d90f53c4de7d 5ae5e57149aa6874729f07ef0a9fcbb2e091eced         

Redigeret af Qivitoq
venstre rettet til højre

Del dette indlæg


Link til indlæg
champ skrev, for 21 timer siden:

Tak for tippet!

Skal vi lige flytte den til "Falsk markedsføring" ? ;-)

Ja det er vist der den høre til - beklager at den er sat forkert ind. Jeg var i tvivl om, hvor den hørte hjemme. :shock::smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sensuel38q skrev, den 11/1/2016 at 19:28:

Hejsa

jeg vil gøre opmærksom på at denne annonce: https://annoncelight.dk/showad/198639 ikke viser de rigtige billeder. Billederne er af mig. Nogen billedrør som en mand har valgt at misbruge og vise på sine egne annoncer over piger. Han bruger generelt ikke ægte billeder i annoncerne og opfordrer pigerne til at lyve om sig selv mht alder og udseende. 

Knus fra sensuel38q

Og du har selvfølgelig anmeldt annoncen til Annoncelight?

- jeg kan nemlig stadig se billederne, hvis jeg klikker på: https://annoncelight.dk/profile/frejepigen

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
fynboen11 skrev, den 19. jan. 2016 at 18:58:

Hej Sensuel38Q

Det er da surt at nogle andre bruger dine billeder, har du anmeldt det nogle steder?

 

 

Ja som sagt til annoncelight. Ved ikke hvor jeg ellers kan anmelde det. 

Og du har ret. Det er meget træls. Og krænkende. :sad:

Del dette indlæg


Link til indlæg
fynboen11 skrev, for 3 minutter siden:

Sensuel38Q

Det vi kan gøre er ikke at besøge hende så hun kan lære ikke at gøre sådan noget.

P.S. det er nogle gode billeder

 

De billeder der er indsat ovenfor er ikke mine billeder. Det er de billeder der kom på annoncen efter mine blev slettet. Så komplimentet er ikke til mig :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sensuel38q skrev, den 22/1/2016 at 10:19:

De billeder der er indsat ovenfor er ikke mine billeder. Det er de billeder der kom på annoncen efter mine blev slettet. Så komplimentet er ikke til mig :-D

Kære Sensuel38q:)

- nu da det hele omkring svindlen med dine billeder, både er udredt, og ejeren af annoncen har slettet dine billeder, og anvendt andre (og hvem tilhører så disse?)

Noget forbandet svineri, at STJÆLE andres identitet i form af billeder.

Så kommer jeg til at tænke på nemesis, Vedkommende burde prøve, at smage sin egen medicin, en identisk annonce med billeder af en anden tidligere "godte" som også har været 38 år engang og særdeles attraktiv, - Brigitte Bardot 

Billedresultat for brigit bardot  

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Alternativt:  Mother Teresa

Billedresultat for mother teresa

Hendes statement, kan omskrives til f.eks : I can´t have SEX with all men, but I want to have SEX :wub:with just you.

Nå, - jeg håber I kan tage mit indlæg som et muntert indslag i en ellers alvor sag!! -  det er i hvert fald sådan ment.

Prøv at se bort fra, at jeg faktisk "opfordrer" til falskneri, stjæler andres billeder og ikke mindst bespotter Mother Teresa - for det fortjener hun ikke!!

(PS - begge kvinder har været pisse gode på hver deres så udmærket måde i deres hver især liv!!)

Mange hilsner

Nyder livet

 

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...