Fjends 129 Skrevet 11. Januar, 2016 Hun er sød og køn og der er heller ikke noget at sætte på hendes evner ud i det seksuelle, men synes ikke det er okay at man skal betale for det tid man bruger på at skylle/vaske sig før/efter. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dejlige Sisse 260 Skrevet 11. Januar, 2016 Du skal da bare være glad for at pige går op i hygiejne. Og du kan da bare spørge hende om badet er med i tiden eller ej inden du kommer 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fjends 129 Skrevet 11. Januar, 2016 kvinden skrev, 1 time siden: Du skal da bare være glad for at pige går op i hygiejne. Og du kan da bare spørge hende om badet er med i tiden eller ej inden du kommer True. Men havde slet ikke overvejet at det kunne være tilfældet. Derfor er det vel stadig i orden at skrive om sin oplevelse herinde, så kan folk jo selv vurdere hvad de synes. Har jo da ikke ligefrem gjort det til en sviner anmeldelse, som nogen ville have gjort. Har blot skrevet fakta og min holdning der om. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Juliepigen 71 Skrevet 12. Januar, 2016 alle hos mig, skal have en skyller før leg og sex. Der er ingen forskel på nogen kunder hos mig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 12. Januar, 2016 Fjends skrev, for 12 timer siden: True. Men havde slet ikke overvejet at det kunne være tilfældet. Derfor er det vel stadig i orden at skrive om sin oplevelse herinde, så kan folk jo selv vurdere hvad de synes. Har jo da ikke ligefrem gjort det til en sviner anmeldelse, som nogen ville have gjort. Har blot skrevet fakta og min holdning der om. har heller ikke erfaring med at tiden i badet indgår i den aftalte tid.....men mere en ekstra service for at gøre opholdet komplet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5317 Skrevet 12. Januar, 2016 Jeg tager først et kig på klokken når badeværelse døren går op og skal der bades både før og efter ja så går der da intet skår i min kalender. De samlet 5 min det tager kan jo bruges på meget fornuftigt som at ordne værelset eller tjekke sms'er. Men nu bruger jeg også en str 41 i sko. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harvaeretder 92 Skrevet 12. Januar, 2016 Renlighed er da et absolut must begge veje, men lyder heller ikke til der bliver stillet utilfredshed ved dette. Jeg kan da kun tilslutte min holdning i det urimelige i at bad indgår i den betalte tid. Dette er ofte nogle af de små identifikationer der opstår, når en glædespige inderst inde ikke ønsker at være i branchen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maii Love Skrevet 12. Januar, 2016 Harvaeretder skrev, for 2 minutter siden: Renlighed er da et absolut must begge veje, men lyder heller ikke til der bliver stillet utilfredshed ved dette. Jeg kan da kun tilslutte min holdning i det urimelige i at bad indgår i den betalte tid. Dette er ofte nogle af de små identifikationer der opstår, når en glædespige inderst inde ikke ønsker at være i branchen. Så pga et bad konkluderer du at hun er handlet, pimpet og depressiv? Jeeeez, stop dig selv!! Føj da! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5317 Skrevet 12. Januar, 2016 Maii Love skrev, for 14 minutter siden: Så pga et bad konkluderer du at hun er handlet, pimpet og depressiv? Jeeeez, stop dig selv!! Føj da! Hvordan kommer du frem til " handlet/ pimtet og depressiv i han svar? Jeg læser det og tolker det som en pige der har sine egne principper og fred med det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 12. Januar, 2016 Maii Love skrev, for 29 minutter siden: Så pga et bad konkluderer du at hun er handlet, pimpet og depressiv? Jeeeez, stop dig selv!! Føj da! hold da helt op hvor en fantasi....det er en ommer frk skytsengel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slikmunden 41 Skrevet 12. Januar, 2016 syntes det er helt rimeligt at der er bad før men har da i mit lange liv i de hyggelige gemakker ikke været udsat for at skulle betale for det, tænkte om du fik en efterregning på sæbe og håndklæde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jadukada 120 Skrevet 12. Januar, 2016 (edited) Har besøgte Julie i dag, og vil da lige nævne min skyller inden, ikke var med i den halve time. Hun startede tiden da jeg kom op på værelset, så det er helt igennem fair Hold op en lækker krop, forpartiet hjulpet godt på vej, også har hun en god kondition - høhø Redigeret 12. Januar, 2016 af jadukada 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bond 13 Skrevet 12. Januar, 2016 jadukada skrev, for 2 timer siden: Har besøgte Julie i dag, og vil da lige nævne min skyller inden, ikke var med i den halve time. Hun startede tiden da jeg kom op på værelset, så det er helt igennem fair Hold op en lækker krop, forpartiet hjulpet godt på vej, også har hun en god kondition - høhø Vil give dig ret i det hele, kan bare ikke forstå du ikke nævner den velformede røv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jadukada 120 Skrevet 13. Januar, 2016 bond skrev, for 6 timer siden: Vil give dig ret i det hele, kan bare ikke forstå du ikke nævner den velformede røv Den er også møj dejlig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg