Hop til indhold

Recommended Posts

Kære alle

Er der et sted i Storkbh, hvor man får "ægte" thaimassage (dvs. thai massage, som man kender det fra Thailand, hvor de kan deres kram)?

Hvis det er smukke piger og der indgår happy ending, er det et plus. Men ikke et must.

Pft.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aalborg
Pigeforskeren skrev, for 12 minutter siden:

Det synes jeg, men jeg garanterer ikke for hvor meget "tilbehør", der følger med.

Hej alle

For ikke så længe siden, besøgte jeg Greenmassage, hvor jeg blev præsenteret for 4 piger + mutter selv. Jeg spurgte ind til, om jeg kunne få oplyst, eller præsenteret for, om nogen af pigerne fra billederne på hjemmesiden virkelig arbejdede på stedet.

Altså Fake billeder - igen, igen. Desværre ved at være hverdag i branchen. ØV.

Svaret hertil var NEJ. Der ydes efter mutters oplysning thaimassage og max. et Hj.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hannah Strandboulevarde - super massage, hvis du efterfølgede skal have en trykudligning, Kalasin, der ligge ikke så langt fra Hannah, Hannah leverer  u d e l u k k e n d e   massage :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Baltazar

Ville lige nævne Suphaphorn på Blegdamsvej over for Riget, super massage og dejlige piger.

Også er der Ninas wellness Gentofte.

Såvidt jeg ved er der ikke mulighed for ekstra nogle af stederne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
advokat skrev, den 11/1/2016 at 15:28:

Er der et sted i Storkbh, hvor man får "ægte" thaimassage (dvs. thai massage, som man kender det fra Thailand, hvor de kan deres kram)?

Jeg har fået thaimassage i nordthailand. Det indbefattede at massøren brugte ben og arme foruden hænder til at gennemføre en blanding af "svensk" (altså æltende) massage og så det der thai-agtige, der nærmest kan sammenlignes med "passiv yoga," dvs at min krop blev vredet og strukket i yoga-agtige stillinger ved at massøren manipulerede.

Det er i min erfaring meget sjældent de rigtige thaimassageelementer indgår herhjemme - uanset hvad man bestiller. Og man kan ikke konkludere noget om det enkelte sted, da det ofte primært afhænger af den enkelte massør.

Men hvad er det du lægger vægt på, når du sammenligner med Thailand?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Baltazar skrev, den 11. jan. 2016 at 23:09:

Ville lige nævne Suphaphorn på Blegdamsvej over for Riget, super massage og dejlige piger.

Også er der Ninas wellness Gentofte.

Såvidt jeg ved er der ikke mulighed for ekstra nogle af stederne.

Åh ja, Suphaphorn :-) Jeg var der i maj 2014, hvor jeg fik massage af Joy, der virkelig kunne sit kram :-) (Gad vide om hun stadig er der....Jeg blev tilbudt bad bagefter og svævede derfra :-) Det var helt klart min mening at vende tilbage, men det har jeg så ikke fået gjort....Men det kan jo nås endnu! :-)

Intet ekstra....Ærgerligt, for min pik ville have set fantastisk ud i hendes hænder :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Baltazar
Orgasmereformen skrev, for 7 timer siden:

Åh ja, Suphaphorn :-) Jeg var der i maj 2014, hvor jeg fik massage af Joy, der virkelig kunne sit kram :-) (Gad vide om hun stadig er der....Jeg blev tilbudt bad bagefter og svævede derfra :-) Det var helt klart min mening at vende tilbage, men det har jeg så ikke fået gjort....Men det kan jo nås endnu! :-)

Intet ekstra....Ærgerligt, for min pik ville have set fantastisk ud i hendes hænder :-) 

Ja Joy er der stadigvæk, jeg mener det er hendes butik :-) Joy har stærke hænder og giver rigtig god massage. Mine personlige favoritter er Ploy + Pueng, jeg får når det er muligt 4 hands massage - Nogle gange har der været 3 piger på en gang hvor jeg kun har betalt for 2:-D. Et af mine absolut favoritsteder. Desværre er jeg aldrig blevet tilbudt ekstra, har ikke spurgt siden jeg på en humoristisk måde blev afvist første gang. Nu kommer jeg der for den gode massage og hyggelige selskab.

Del dette indlæg

Link til indlæg
advokat skrev, den 11. januar 2016 at 15:28:Kære alle

OEr der et sted i Storkbh, hvor man får "ægte" thaimassage (dvs. thai massage, som man kender det fra Thailand, hvor de kan deres kram)?

Hvis det er smukke piger og der indgår happy ending, er det et plus. Men ikke et must.

Pft.

Har været på Thai Helsecenter  på Amager for et stykke tid siden og hun giver i hvertfald i mine øjne seriøs Thai massag helt i top kvalitet. Det sidste afsnit i dit indlæg vil jeg besvare med nej og nej. Adressen er Tycho Brahes Allé 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
advokat skrev, den 11. jan. 2016 at 15:28:

Kære alle

Pft.

Pikun massage på Ålekistevej , massagen er 10/10 efter min mening . 90.min olie og du går der fra med tårer i øjnene . Ingen sex af nogen art. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...