geo 83 Skrevet 11. Januar, 2016 Ser ud til der kommet nye muligheder i Valby https://annoncelight.dk/showad/199486 og https://annoncelight.dk/showad/199923 Nogen der allerde har været der. De ser jo søde ud, begge to. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
privatbrugeren 77 Skrevet 11. Januar, 2016 overvejer kraftigt lige at smutte til valby og få kroppen mast igennem... bliver nok først midten slutningen af ugen hvis jobbet tillader ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butterfly 817 Skrevet 11. Januar, 2016 Efter min erfaring ligner Helen ( Anna ) en ombygget, hænder og fødder meget store ! Maya 29, hun sider lige i skabet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thaimassage er bedst 149 Skrevet 11. Januar, 2016 Det er vist ikke meget erfaring du har, når du udfra nogle billeder så sikkert kan fastslå at Anna ligner en ombygger ? Jeg har besøgt hende flere gange da hun arbejdede i Glostrup tæt ved Bauhaus, og hvis der er noget Anna IKKE er, så er det ombygget. Hun er naturlig og kvinde hele vejen igennem og rigtig fræk at være sammen med. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Facesitting 17 Skrevet 11. Januar, 2016 Hvor "bor" Helen( Anna ) henne i Valby ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesse 399 Skrevet 12. Januar, 2016 thaimassage er bedst skrev, den 11. jan. 2016 at 11:55: Jeg har besøgt hende flere gange .... Så må du kunne afklare en ting for mig: Hun skriver i annoncen, at hun har store bryster - det får man ikke indtryk af fra billederne! Er der noget om snakken? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thaimassage er bedst 149 Skrevet 12. Januar, 2016 Jesse skrev, for 2 minutter siden: Så må du kunne afklare en ting for mig: Hun skriver i annoncen, at hun har store bryster - det får man ikke indtryk af fra billederne! Er der noget om snakken? Det er vist ikke meget erfaring du har, når du udfra nogle billeder så sikkert kan fastslå at Anna ligner en ombygger ? Jeg har besøgt hende flere gange da hun arbejdede i Glostrup tæt ved Bauhaus, og hvis der er noget Anna IKKE er, så er det ombygget. Hun er naturlig og kvinde hele vejen igennem og rigtig fræk at være sammen med. Til Jesse Du har ret hendes bryster, er ca B skål , så der har hun overdrevet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thaimassage er bedst 149 Skrevet 17. Januar, 2016 thaimassage er bedst skrev, den 12/1/2016 at 17:21: Det er vist ikke meget erfaring du har, når du udfra nogle billeder så sikkert kan fastslå at Anna ligner en ombygger ? Jeg har besøgt hende flere gange da hun arbejdede i Glostrup tæt ved Bauhaus, og hvis der er noget Anna IKKE er, så er det ombygget. Hun er naturlig og kvinde hele vejen igennem og rigtig fræk at være sammen med. Til Jesse Du har ret hendes bryster, er ca B skål , så der har hun overdrevet Til gengæld er brystvorterne store og følsomme, lækkert 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
johannes 56 Skrevet 17. Januar, 2016 thaimassage er bedst skrev, for 3 minutter siden: Til gengæld er brystvorterne store og følsomme, lækkert Har du været på besøg for nylig og hvad betalte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thaimassage er bedst 149 Skrevet 18. Januar, 2016 johannes skrev, den 17/1/2016 at 17:39: Har du været på besøg for nylig og hvad betalte Fuld pakke, dvs BB , økofransk , 69 og dansk ( 1 time) koster 1500 kr. men alt er jo til forhandling og ja jeg var forbi i lørdags. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thaisulten 25 Skrevet 21. Januar, 2016 Har besøgt Helen mange gange og hun er sindsyg fræk til B2B og stor pakke/FP kan varmt anbefale hende. 1500 flasker og det er alle pengene værd , top service med fræk sex 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gæsten Skrevet 22. Januar, 2016 Er der også mulighed for FP hos Angel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg