Hop til indhold

Recommended Posts

Ringet flere gange for at aftale mødet og hun bliver mere og mere irriterende da hun ændrer tiden. Når jeg kommer, skyder hun en pris på 1.200 kroner for en halv time selv om der står 800 kroner på hendes annonce på ekstra bladet. Hun er ikke engang flov når hun indrømmer det. Hun giver ikke kys som også står på annoncen. Man må heller ikke sutte på hendes bryster (det gør ondt). Og slikke hende må man men kun i et par minutter maks. Hun sætter gummi på med det samme og begynder at sutte på mig selv om jeg siger at jeg ikke vil det. Hun gider heller ikke snakke eller bare blive varmet op til en ordentlig noget. Hun er hysterisk og giver mig skyld for at selv være det. Til sidst får jeg nok og jeg går igen uden at få noget som helst men det er lige meget da jeg mister totalt lysten. Billeder er enten toucherede eller er det slet ikke hende der står på annoncen. Den mest usympatiske af slagsen jeg nogensinde har mødt. Hold jer fra hende. Penge- og tidspild

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...