Hop til indhold

Recommended Posts

Fast bruger, men nyt medlem - første anmeldelse herfra. 

Fik i sommeren 15 en aftale i stand i Hornbæk, thai massage. 

Ankom til tiden og blev lukket ind af anstændigt påklædt kvinde. Hende på billedet. THAI-MASSAGE-Hornbæk?ad-id=2374

Vi fik talt os frem til 1 times massage af 2 piger (30+ og 50+ alder), havde ikke lyst til andet. Massagen var god uden at være prangende. Ikke den store snak undervejs, lå og fortrød mit valg. 

Blev pirret mod slutningen og den reagerede naturligvis på det. Sagde ja tak til hj mens 50+ fortsatte med at massere benene. Havde sparet op hjemmefra så kom inden længe. 

En tur i bad og så tøj på. Jeg fik min time, jeg fik 2 piger, jeg fik hj, jeg fik sød behandling - men jeg fik ikke lyst til en gentagelse af seancen. 

Det kostede 1 af de store og det følte jeg ikke var dyrt, men jeg ved at jeg kan få mere ud af pengene i Hillerød. Mere om det senere.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også haft flere gode oplevelser der, kan anbefales. Og når det er sommer og varmt nok kan man få massagen ude i haven, det er en dejlig og anderledes oplevelse.

mvh

Dr X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...