Hop til indhold
Slikkeprinsen

udmelding fra sugardaters?

Recommended Posts

Hej - Jeg er bange for at blive "bondefanget" og komme til at betale for flere perioder, hvis jeg tegner et 3-dages medlemskab hos sugardaters. Nogen der har erfaring med at melde sig ud og hvordan?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du skal sørge for at melde dig ud inden de tre dage er gået. Alternativt kan du betale med Mobile Pay (som Skalde skriver) og så er der ingen automatisk fornyelse.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Du kan også bruge kontooverførsel det gør jeg - så kan man også pause lidt fra tid til anden 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke mobilpay, så må bruge en kontooverførsel, og den bliver ikke bare trukket pr automatik fra sugardaters?

Altså nå jeg slår "automatisk fornyelse" fra?

Tak for hjælpen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slikkeprinsen skrev, den 10/1/2016 at 17:03:

Hej - Jeg er bange for at blive "bondefanget" og komme til at betale for flere perioder, hvis jeg tegner et 3-dages medlemskab hos sugardaters. Nogen der har erfaring med at melde sig ud og hvordan?

Har ikke oplevet noget bondefangeri hos Sugadaters, og kører selv på 1-måned ad gangen medlemskaber.

De har, i min erfaring, rent mel i posen :)

 

Værd at bemærke: Fra du tilmelder der skal der gå min. 24 timer før du kan afmelde dit abonnement, men det er et klik med musen.. Smertefrit og uden bøvl :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...