Hop til indhold
Knaldhætten

Kira fra islands brygge *advarsel*

Recommended Posts

gutter ... Bliv for gud skyld væk fra hende her ... Federe i virkeligheden, ikke specielt køn, totalt uengageret og lugter forfærdeligt ud af munden ... Jeg fortrød hurtigt den halve time og endte med at pakke pikken sammen uden at kunne komme, fordi det blev for meget af en turnoff ... Eneste positive var, at hun sagde, jeg ikke måtte kneppe hende bag fra, fordi pikken var for stor ... Kan man vel altid lide at høre ... Brug jeres guld et andet sted !

Redigeret af Knaldhætten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Playful

Tak for advarslen. Havde ellers planlagt at besøge hende idag. Hun er nu fjernet fra listen. Jeg skev ellers med hende igår, hvor jeg spurgte om hendes billeder var ægte. Til det svarede hun "yes of course" :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 91tr

Er der overhovedet nogen der har haft success i hele "østpige i ørestand, bryggen, sydhavn" segmentet?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tjah... de polske piger i Sydhavnen har da været et hit det sidste års tid eller så. Og Sweet Julia/Petite Nikita har da også været en succes både i Ørestaden, Sydhavnen og på Islands Brygge ved flere lejligheder... men indrømmet, der har også været nogle nitter indimellem, og lige for tiden er det et tyndt udvalg.

...det bliver nok snart forår igen ;)

Redigeret af Doggie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Knaldhætten skrev, for 31 minutter siden:

Nope ... Det er ikke den samme !

Hvorfor blev du så? Hvis hun var 'federe' og ikke den pige du troede det var....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Altså, folk der brokker sig over falsk markedsføring, falske billeder etc. er lidt svært at blive kloge på. I brokker jer, men samtidig er det jo JER der sørger for det kan betale sig at bruge den falske markedsføring, hvis I alligevel bliver og betaler. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hov hov ... Denne tråd skal ikke ses som brok, men blot en advarsel for andre, at hun end ikke er en krøllet 50'er værd ... Så kan folk gøre med denne advarsel hvad de vil ☺

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pokkers!! Læser denne tråd for sent:???: Havde stort ser samme oplevelse som Knaldhætten. Ikke pigen på billederne, men OK pæn. Som tidligere nævnt totalt uengageret i det hun laver. Hun er nærmest overfølsom overfor berøring af enhver slags, og kommer med små broklyde og grimasser over hvor hårdt det er selvom tiden ikke er halvt gået. Jeg blev sgu stædig og lod hende arbejde hele tiden trods hendes brok. Imødekommenheden var jo stor nok i døren hvor hun fik sine penge ;-) Måtte dog køre en indre fantasi for at komme :-D Håber bestemt hun finder noget andet at lave... og at hun ikke er tvunget til det hun gør nu af bagmænd. Så hellere en dansk deltidsluder der gør det af lyst også...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...