Hop til indhold
Eromon

The Special One fra EG

Recommended Posts

Det var min første trans/shemale. Hun er trans, men meget kvindelig. Hun er dog dog nok stadig lidt for meget mand til mig. Sød nok, men ikke nogen mindeværdig oplevelse. Billederne er fra dengang jeg var sammen med hende, i hvert fald en del af dem - og det er vel 7-8 år siden ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
sexlife skrev, for 9 timer siden:

Det var min første trans/shemale. Hun er trans, men meget kvindelig. Hun er dog dog nok stadig lidt for meget mand til mig. Sød nok, men ikke nogen mindeværdig oplevelse. Billederne er fra dengang jeg var sammen med hende, i hvert fald en del af dem - og det er vel 7-8 år siden ...

er hun identisk med tarah kiss ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svarene, nej hun er ikke den samme som Tarah Kiss, for jeg kan huske at have set deres annoncer samtidigt og TSO's øjne er også mere mandelformede, mens TK's er smallere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

The special one er IKKE Tarah Kiss. Jeg har været der en enkelt gang, og det er ikke noget, der får mig til at komme igen. Hun skriver, at hun holde, hvad hun lover, men det gør hun ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er helt sikkert ikke Tarah. Selvom jeg mest har ligget med bagdelen i vejret, når jeg har besøgt Tarah, så har jeg da set hende så meget, at jeg er mere end 100% sikker i min sag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende også for flere år siden. Dårlig oplevelse. Værelset var meget varmt, så jeg kom til at svede, hvilket betød at hun dårligt ville røre ved mig. 

Hun fremstår ikke som særlig feminin i mine øjne, og hun er jo blevet ældre siden, hvilket sikkert ikke har hjulpet.

Jeg kan ikke anbefale hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...