Hop til indhold

Recommended Posts

Har nu lidt tid til overs og tænkte jeg kunne bidrage lidt med en anmeldelse af skønheden.

http://vojensdream.dk/pigerne/silke-star/

Hvad kan jeg sige om hende? Hun er virkeligt en sød pige, og jeg kan vel godt fortælle lidt om mit første besøg hos hende.

Det var i starten af '15 da jeg skulle ud på en længere rejse(udlandsophold), og jeg skulle lige have prøvet noget nyt inden rejsen(hvis det var godt kunne jeg tænke på det på rejsen, hvis det var skidt ville jeg måske ikke savne det så meget)
Valget faldt på Silke Star, og hold nu op hvor er hun dejlig. Besøget startede hos Vojensdream. Jeg havde været der et par gange før, og kendte fremgangsmåden og huset i forvejen og havde bestilt tid. Telefondamen åbner op og bekræfter navn og at det var mig der havde bestilt tid, ind af døren, ned ad den røde løber og ind i det kæmpestore rum for enden. Der går 30 sekunder eller noget lignende, og ind kommer hun - og hold da op, flot pige, rigtigt RIGTIGT sød stemme og bare virkeligt behagelig på alle måder - helt nede på jorden og taler roligt og stille, kun positivt om personlighed OG udseendet. Billederne stemmer overens med virkeligheden - hendes ansigt er et rigtigt flot og... sexet, hvis man kan sige det sådan. Bestilte en halv time - var rimeligt sikker på jeg ikke kunne holde et sekund længere med sådan en tøs, men det skulle jeg fortryde(positivt) :) 

Så altså; pengene bliver afleveret og hun går ud med dem - så bliver tøjet smidt i mellemtiden og jeg får gjort mig det behageligt på sengen(dejlig stor) Der går ikke så længe så kommer hun ind igen, og får smidt sin bh og streng - hun nu op en dejlig mås, og HELT perfekte bryster, naturlige og flotte, præcis som jeg i ihvertfald kan lide dem. Jeg vil ikke gå for meget i detaljer med selve akten, men det er mest fordi jeg holder det meget kært og hun er skøn, men slutningen kan jeg da godt forklare lidt om;

 "bank bank" - telefondamen banker på døren - så skal jeg skynde mig, hun banker kort efter igen og Silke råber "2 minutter" - og fortæller mig jeg gerne må skynde mig lidt(jeg ved det godt) - jeg føler mig måske lidt presset, men får da ordnet det jeg skulle - lige idet vi er færdige bliver der banket igen "JA! Vi kommer nu!" råber hun helt irriteret, hun bliver liggende på sengen og siger; "Wow!" - og jeg giver hende selvfølgelig ret, hvad ellers? Jeg kunne ikke være andet end tilfreds - men altså, jeg får tøjet på og hun tager det meget stille og roligt, og svøber sig lige i håndklædet og følger mig ud til døren - et kram blev det til, og et "Det er irriterende man ikke har mere tid, når man lige hygger sig så godt" - fantastisk pige, der helt sikkert er et besøg værd for enhver der er til ægte GFE. 

Om tiden? Jeg fik ikke kigget på uret inden vi gik igang, men jeg tror ikke HELT vi fik al den tid jeg havde betalt for - men jeg fik helt sikkert den oplevelse jeg havde betalt for, og med tiden tror jeg ikke det var noget Silke kunne gøre for, men hvad ved jeg? Måske var jeg bare offer for det smukke køns evne til at manipulere et fjols som jeg ;) Men klart den bedste GP jeg nogensinde har stiftet bekendtskab med, og jeg er helt klart blevet afhængig(ikke så meget at jeg opsøger hende hvis hun pludseligt forsvinder, men det er tæt på ;))

Jeg kan ikke se om hun har nogle vagter i den nærmeste fremtid, og jeg håber inderligt at hun ikke forsvinder fra mig :( Det er sket engang før med en der hed Fanny hos Vojensdream - lige pludseligt havde hun bare ikke flere vagter :( 

Jeg håber anmeldelsen kan bruges til at enten det ene eller det andet valg bliver truffet, og det var lige før hun er sådan en pige jeg ville beholde lidt skjult, uden at rose hende overfor andre, men tænkte at nu har EG givet mig så meget, så nu kunne jeg godt give lidt tilbage.

F.R.I.E.N.D. out!

Redigeret af F.R.I.E.N.D.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Høres ikke så dårlig ut :)  Vurderer meg også en tur til Vojensdream, å møte Silke-star. Men, siden jeg er ukjent der, lurer jeg på hvor inngangen er til Vojens dream (plagsomt hvis man ankommer og finnes ikke døra), dvs: bruker google maps (streetview) :) , men ved nr 9 er det et slags trenings studio (man ser spinning sykler gjennom viduer), ved siden av et slags Grill rest...? Er det der eller?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sydfyr43

Det er det røde hus lige ud til vejen  og indgangen er v det sorte hegn, lige v siden ligger der et værksted de har et saab service skilt ved vejen , på modsatte side af vejen ligger der et vvs firma.. der har Været en grill og motionscenter for en del år siden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sydfyr43
martin4me skrev, for 11 timer siden:

Er det her? Huset til venstre (rødt) eller til høyre (stort hus) ? Muligens en gammel bilde av område .....

cbk.jpg

Det er det hus, pølsehuset er væk og du går ind i det glas parti til venstre som du ser på billedet her.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sydfyr43

Det er det hus til højre for bilen.. det til venstre er pølsehuset.. du kan holde omme bag, altså til højre for huset hvis du vil holde lidt diskret.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Takk Takk :)  Huset til venstre, pølsehuset, finnes ikke mer, eller ikke mer som pølsehuset, mens bygging er der fortsatt? Parkering er bare foran huset, kanskje litt mot gjerde?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

øv..er pølsehuset væk, man bliver lidt sulten efter en god gang åreknudegymnastik...nogen der ved hvor den ligger nu ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sydfyr43

Den ligger inde i Vojens by , Østergade 28 6500. Du skal bare ind i byen og så under jernbanen og lige ud i rundkørslen og så kommer den på højre hånd Ca 75 meter efter, på venstre side ligger en stor p plads. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...