Hop til indhold
Find

Spørgsmål Til GP

Recommended Posts

Spørgsmål til jer GP 

der er GP fordi i syndes det er et ok bijob .

jeg er en normal fyr med en En gennemsnits krop.

men har tænkt på hvad når i har en kunde som bestemt ikke er en i ku' gå i seng med .

går ud fra at der også nogen gange kommer nogen knap så kønne nogen ind 

og skal ha noget sex 

image.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Danske Nanna

Der er stor forskel på, hvad der frastøder og tiltrækker alle mennesker. Hvad jeg synes er flot, kan være utiltrækkende i en anden piges øjne. Desuden har vi har lige så stor mulighed for at sige nej til jer som i har til at sige nej til os. Der kan være en million forskellige grunde og det handler bestemt ikke kun om udseende.

Så overfladiske piger (OG mænd) er der forhåbentlig ikke for mange af! 

Redigeret af Nanna Copenhagen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ikke de fleste kunder IKKE ville være fyre som de ville gå i seng med. Selv om vi selv syntes vi er rimelig ok, så er vi nok ikke de fleste GP drømmefyre, kun i vores egen fantasi. Og smag er også forskellig, lige som vi alle leder efter forskellige typer GP

Redigeret af Qivitoq
Billede slettet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har udviklet en fantastisk evne til at kunne se noget fint i og ved de fleste mennesker, noget jeg sætter pris på i mange aspekter af mit liv. Jeg er cool med overvægt, skæve tænder, briller eller hvad det nu måtte være.

Men jeg har svært ved at tænde på mænd der udstråler at "nu skal de bare ind ha' noget sex", helt uden føling for at det er med et ægte sprællevende menneske, det synes jeg er direkte frastødende, ja selv hvis han har skæg og en stor pik. Oh, og usoignerede mennesker! Jeg synes godt at man kan gøre sig lidt umage, når man ved at man skal være intim med et andet menneske, lige klippe negle, tage underhylerne på uden huller, skjorten uden sovsepletter og sådan.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Selvfølgelig er der nogle gæster der er grimmere end andre, og selvfølgelig masser jeg ikke ville gå i seng med gratis. MEN, så længe de er søde og rene, så generer det mig faktisk ikke rigtig at de er grimme eller fede. Så fokuserer jeg bare på andre ting end deres krop når jeg skal finde noget at tænde på. Jeg ville personligt ikke have det her job hvis det generede mig helt vildt at være sammen med mænd jeg ikke nødvendigvis synes er super lækre, for så ville det enten være et super nederen job, eller jeg ville have meget få kunder. Og en god pik og grundig omgang pul er altså bare lækkert, uanset hans generelle udseende...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mette Tøsen skrev, for 9 minutter siden:

Selvfølgelig er der nogle gæster der er grimmere end andre, og selvfølgelig masser jeg ikke ville gå i seng med gratis. MEN, så længe de er søde og rene, så generer det mig faktisk ikke rigtig at de er grimme eller fede. Så fokuserer jeg bare på andre ting end deres krop når jeg skal finde noget at tænde på. Jeg ville personligt ikke have det her job hvis det generede mig helt vildt at være sammen med mænd jeg ikke nødvendigvis synes er super lækre, for så ville det enten være et super nederen job, eller jeg ville have meget få kunder. Og en god pik og grundig omgang pul er altså bare lækkert, uanset hans generelle udseende...

Dine indlæg har været savnet :x

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen
Donderdag skrev, for 5 minutter siden:

Dine indlæg har været savnet :x

Aw <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kiki Kongerøv
Find skrev, den 9/1/2016 at 20:18:

Spørgsmål til jer GP 

der er GP fordi i syndes det er et ok bijob .

jeg er en normal fyr med en En gennemsnits krop.

men har tænkt på hvad når i har en kunde som bestemt ikke er en i ku' gå i seng med .

går ud fra at der også nogen gange kommer nogen knap så kønne nogen ind 

og skal ha noget sex 

Kære Finn 

Faktisk oplever jeg ikke det du spørger om. Jeg er en 'gammel ½tyk trunte' som tiltrækker nogle meget søde og dejlige gæster. Pæne, velplejet - i alle aldre og højde/drøjde. Når de er på besøg hos mig, er det 'mine' mænd, og jeg nyder det virkeligt.

Du har sat et billede på af en overvægtig mand! Er han da en grim mand? Det behøver han ikke nødvendigvis at være. At modtage en gæst, der virkelig har overvejet GP besøget - spurgt forsigtigt om ham må komme trods overvægt, overholder aftalen, betaler for ydelsen, er ny vasket. Han kan have de frækkeste øjne, de lækreste hænder der lige netop griber fast i Kongerøven på den rigtige måde. Han dykker ned i de røde krøller og griner frækt når han bliver våd omkring munden, osv.

Der kommer en flot velklædt mand, jakkesæt, blanke sko mm. Han er flot uden tøj på, godt udstyr - så laver han søstjernen - øh nej ikke i min butik. Han har ingen rytme, dvs kan ikke støde ordentligt når han forsøger at knalde. Det er så ærgerligt - men det er der jo løsning på.

Den grimme mand kan komme i pæn forklædning, prutter om prisen, trods den store prangende sorte bil der holder i min indkørsel, opfører sig med en arrogance som om han er 'King of the World', ja de er netop respektløse i deres opførsel. Sådanne mænd er virkelige grimme i min optik. Dem har jeg dog yderst sjældent, og jeg leger ikke med dem - selvom de ofte er flotte velplejede. 

Så det er ikke altid udseende der tæller, det handler om at skabe den dejlige frække gensidige kemi, som giver lysten til at lege frækt, og være liderlige sammen. 

Kys kys fra Kiksen :wub:

 

Redigeret af Kiki Kongerøv
Billede slettet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla

Kære Finn tænker at såvel mænd går igen hvis en GP ikke tiltaler ham til lækkert sex så har vi piger også, de fleste af os tænker jeg, også grænser for hvem vi vil sexe med. For mig handler det ik om udseende men at manden er venlig, og ikke mindst renlig.... Vi piger ska være fikset op, rene, pæne, være hot klædt osv og jeg foretrækker helt bestemt renlighed men kropstype er for mig uvæsentligt da vi jo alle et menneske bag vores krop og en tyk har ligesåvel værdier og behov som en slank... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Interessant emne. 

 

Som "kunde i biksen" tænker man jo selvfølgelig også på hvordan hun har det med det.

Jeg prøver da som regel at være venlig og skabe en god stemning om "akten", så det bliver en god oplevelse for en selv og kvinden. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Selvfølgelig er det da en bonus, når der ind i mellem træder en lækker mand ind ad døren :-) - men det er faktisk ikke det, der driver værket for mig. I princippet er jeg fuldstændig ligeglad med udseende - det vigtige er, at gæsten har et behageligt væsen og selvfølgelig er velsoigneret. Det sværeste for mig er, hvis en gæst er usoigneret - men her kan man jo venligt foreslå et bad :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Find skrev, den 9/1/2016 at 20:18:

Spørgsmål til jer GP 

der er GP fordi i syndes det er et ok bijob .

jeg er en normal fyr med en En gennemsnits krop.

men har tænkt på hvad når i har en kunde som bestemt ikke er en i ku' gå i seng med .

går ud fra at der også nogen gange kommer nogen knap så kønne nogen ind 

og skal ha noget sex 

Jeg gør det her for fornøjelsen... så ærlig talt - jeg sender gæsten afsted igen med en sød besked om at den går altså ikke og at han skal finde en anden pige... fordi jeg ganske enkelt ikke kan tænde på ham og derfor ikke kan give ham den oplevelse han er kommet efter

Det står meget meget tydeligt i min annonce som jeg naturligvis forventer at kunderne læser!!! ... og når mandens selvopfattelse af "svært overvægtig" ikke blinker rød ved et BMI over 35 - så sender jeg ham selv ud af døren igen med uforrettet sag og pengepungen intakt.

Mænd skal ikke betale mig for at få en oplevelse jeg ikke kan leve mig ind i 

OG

Jeg er i det for fræk sex... det er det jeg vil have... så det er det jeg sørger for at få i videst muligt omfang med mænd jeg kan tænde på :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest skrev, for 22 timer siden:

det vigtige er, at gæsten har et behageligt væsen og selvfølgelig er velsoigneret. Det sværeste for mig er, hvis en gæst er usoigneret - men her kan man jo venligt foreslå et bad :-)

Kære "Guest", jeg kan garantere dig for at det med ønsket om renlighed er aldeles gensidigt.
Det er en fantastisk oplevelse at have snuden i missen - når den er ren. Men det er den desværre ikke altid.
Jeg burde i sådanne tilfælde nok bare bede pigen om at gå ud og tage et bad, og så komme ind igen.
Men dertil er det ikke kommet - endnu. Jeg har holdt snuden væk, fået det bedste ud af det og undladt at komme igen.
Heldigvis er det undtagelsen, men det forekommer. Også hos danske piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...