Hop til indhold
hovsa

Ladyboys

Recommended Posts

Ja det er måske en lidt sær tråd at state op, men jeg vil gerne have nogle kommentarer til mit indlæg.

jeg har gennem en del år besøgt forskellige glædes piger i det meste af Jylland. I starten var interessen for at undersøge udbuddet større end interessen for at undersøge kommentarerne til de respektive piger herinden. Jeg havde lige som I garanteret har haft, gode og dårlige oplevelser. Desværre blev jeg ret sendt opmærksom på at de anmeldelser som ligger herinde, faktisk er en ret god indikator på om det er en dygtig pige eller ikke. Da jeg begyndte udelukkende at gå efter nogle med gode anmeldelser steg kvaliteten af besøgende kraftigt. Jeg har dog også haft lidt skuffende oplevelser, men smag og behag er jo heldigvis forskellig. 

For ikke så længe siden blev jeg lidt tiltrukket af at prøve en Ladyboy/shemale. Det tog mig lidt tid at tage mod til mig og jeg må ærlig indrømme at det var en meget bisar med behagelig oplevelse første gang. Det skræmte mig ikke og nu har jeg efterhånden prøvet en hel del forskellige. Ja faktisk er jeg blevet helt opslugt af ladyboys. Og det er her grunden til mit indlæg kommer. Kvaliteten af deres ydelser ligger langt over selv de bedst anmeldte glædespigerne herinden. Det er som om de går mere ind i oplevelsen. Min oplevelse er at der ikke er så meget fokus på havd man må og havd man ikke må. Når man er igang med agten, så er det som om alle regler er sat ud af spil. Som om de også har fokus på selv at få noget ud af det. Det kan godt være at det er den større "jævnbyrdighed" i de seksuelle udskejelser som gør det til en mere intens oplevelse. Jeg tænker ikke så meget på hvad jeg har lyst til og hvad jeg skal have prøvet når jeg er sammen med en Ladyboy. Agten er så intens så det hele flyder sammen til en fuldstændig ægte oplevelse for mig. 

Hvordan er jeres oplevelser?

Del dette indlæg


Link til indlæg

well, de svinger meget fra det helt fantastiske, iver det rutinemæssige til det lidt kedelige og uintereseerede. 

Victoria i Aarhus var nok den mindst feminine, men den der havde den største interesse og iverall liderlighed. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Hovsa.

Har ligesom du, for ca. 8 mdr. siden opdaget at jeg tænder på piger med det ekstra udstyr, som også vi mænd har..

Har egentlig aldrig tvivlet på min maskulinitet og har stadig ligeså stor glæde ved de almindelige kvinder, kærester samt GP.

Nu er sortimentet blevet udvidet med primært meget feminine Ladyboys og TS. Det er det kvindelige og feminine der trækker i mig.

Er også blevet mere åben når jeg er sammen med en LB, men er ikke frisk på anal til mig. Men stort set alle andre stillinger og muligheder er 

Jeg nu tændt på når jeg er sammen men en..

Behandler dem som jeg ville behandle en kvinde, med respekt og prøver at være så galant som mulig. 

Jeg er dog den aktive part, på lige det ene punkt hvor vi taler anal.

Tænker at den "mandlige" del der er hos LB gør at de er liderlige på samme måde som mænd, at de nyder og forstår sig på gode dybe blows, og at deres indsigt i mænds behov og lyst er en anden og at de i kampens hede, ikke tænker i hvilke ydelser der var aftalt, men giver sig hen til nydelsen.

Selvfølgelig kan man opleve det samme hos en GP, men jeg oplever at LB TS oftere, men ikke altid bare gerne vil sex,  og at betaling glider lidt i baggrunden,  når der er stiv pik på.

Jenny i Århus og Nat, som var i Kbh, var gode danske eksempler for mig på at de nød det ligeså meget som mig...

Vh.

Romeomand 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...