Hop til indhold
Romantica

GB på Romantica d. 19. Februar

Recommended Posts

Så er tøserne klar igen!! Malou, Rebecca og Jennifer glæder sig til at gentage succesen fra december :-D. Fredag d. 19. Februar. Prisen vil blive 2200,- for 3 timers frække lege. Nærmere info vil blive trykt her og på vores hjemmeside. Www.romantica.dk tlf 35251607

mange hilsner

tøserne på Romantica 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Kan i løfte sløret for tidspunktet? Altså på dagen :-)

Redigeret af anders Jensen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantica skrev, for 18 timer siden:

Så er tøserne klar igen!! Malou, Rebecca og Jennifer glæder sig til at gentage succesen fra december :-D. Fredag d. 19. Februar. Prisen vil blive 2200,- for 3 timers frække lege. Nærmere info vil blive trykt her og på vores hjemmeside. Www.romantica.dk tlf 35251607

mange hilsner

tøserne på Romantica 

Jeg elsker jer for jeres gå-på-mod. Håber, jeg kan den aften.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så slipper man da for en gang skyld for den emsige tlf. dame, sidst jeg var på besøg og havde betalt for 30 min, gik der 18 min før hus stod og bankede på døren, pigen var gudskelov lige glad, og bad mig fortsætte, så gik der 5 min, så bankede hun igen på.... det er ikke første gang man oplever dette på stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
reknas skrev, for 43 minutter siden:

Så slipper man da for en gang skyld for den emsige tlf. dame, sidst jeg var på besøg og havde betalt for 30 min, gik der 18 min før hus stod og bankede på døren, pigen var gudskelov lige glad, og bad mig fortsætte, så gik der 5 min, så bankede hun igen på.... det er ikke første gang man oplever dette på stedet.

Vi har rigtig mange tlf damer og piger, så vil du ikke skrive en pm så vi lige kan få redt denne her ud? Det er ikke i orden at få 18 min, når man har betalt for 30 min af pigens tid. Men husk, tlf damer er ansat af pigerne, og gør kun hvad de får besked på af denne. Men vær sød at lige skrive.

mange hilsner Romantica 

Del dette indlæg


Link til indlæg
reknas skrev, for 48 minutter siden:

Så slipper man da for en gang skyld for den emsige tlf. dame, sidst jeg var på besøg og havde betalt for 30 min, gik der 18 min før hus stod og bankede på døren, pigen var gudskelov lige glad, og bad mig fortsætte, så gik der 5 min, så bankede hun igen på.... det er ikke første gang man oplever dette på stedet.

Kan se at du besøger steder i Jylland :-D nu er det på Romantica på Østerbro i København, vi snakker om, ik? Ved nemlig at der vist også er et sted der hedder Romantica i Jylland - som intet har med os at gøre :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var hos Jer, sidst den 28/8, pigerne er altid søde og venlige hos Jer, men den evindelige banken på døren er ikke i orden, talt med pigen om det efterfølgende, hun var også træt af det. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
reknas skrev, for 2 timer siden:

Så slipper man da for en gang skyld for den emsige tlf. dame, sidst jeg var på besøg og havde betalt for 30 min, gik der 18 min før hus stod og bankede på døren, pigen var gudskelov lige glad, og bad mig fortsætte, så gik der 5 min, så bankede hun igen på.... det er ikke første gang man oplever dette på stedet.

Tak for pm, reknas. Jeg har svaret :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været hos Romantica flere gange gennem årene. Gode og mindre gode oplevelser... Synes generelt der er lidt for mørkt. Er nok meget visuelt anlagt.

Har dog aldrig været til GB. Kan forstå det var et i december. Og angiveligt med de samme piger igen. Nogen der har givet anmeldelser fra dengang??

Vil der være lesbisk, græsk og sprøjt på programmet???

Skal være ringe anmeldelser før jeg ikke kommer. Pigerne ser jo dejlige ud. Måske nogle der kender til disse piger som alm GP?

mvh

Hamder3000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Ok tak - det er selvfølgeligt fedt der er en del - men det kan jo også blive lige i overkanten :-( 

hvad siger erfaringerne fra lignende fester mht antal ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders Jensen skrev, for 13 timer siden:

Ok tak - det er selvfølgeligt fedt der er en del - men det kan jo også blive lige i overkanten :-( 

hvad siger erfaringerne fra lignende fester mht antal ? 

Bare rolig, Anders - tøserne har kun haft 1 sexevent sammen før, og der tror jeg at der max var 10. Så forvent ikke at du kommer ind i stuvende fulde rum og tror at du i stedet er landet på Hovedbanegården :-D vi håber og satser på omkring 20 deltagere denne gang 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...