Romantica 149 Skrevet 9. Januar, 2016 Så er tøserne klar igen!! Malou, Rebecca og Jennifer glæder sig til at gentage succesen fra december . Fredag d. 19. Februar. Prisen vil blive 2200,- for 3 timers frække lege. Nærmere info vil blive trykt her og på vores hjemmeside. Www.romantica.dk tlf 35251607 mange hilsner tøserne på Romantica 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 9. Januar, 2016 (edited) Kan i løfte sløret for tidspunktet? Altså på dagen Redigeret 9. Januar, 2016 af anders Jensen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantica 149 Skrevet 9. Januar, 2016 Ja kl. 19-22. Og der vil blive serveret lidt forfriskninger under de frække lege, ligesom forrige gang mange hilsner fra os 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1454 Skrevet 10. Januar, 2016 Romantica skrev, for 18 timer siden: Så er tøserne klar igen!! Malou, Rebecca og Jennifer glæder sig til at gentage succesen fra december . Fredag d. 19. Februar. Prisen vil blive 2200,- for 3 timers frække lege. Nærmere info vil blive trykt her og på vores hjemmeside. Www.romantica.dk tlf 35251607 mange hilsner tøserne på Romantica Jeg elsker jer for jeres gå-på-mod. Håber, jeg kan den aften. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantica 149 Skrevet 10. Januar, 2016 (edited) Tak for roser, Pigeforskeren vi håber at andre gøremål ikke kommer i strid med eventet, så du har tid til at hygge med Redigeret 10. Januar, 2016 af Romantica Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 926 Skrevet 11. Januar, 2016 Så slipper man da for en gang skyld for den emsige tlf. dame, sidst jeg var på besøg og havde betalt for 30 min, gik der 18 min før hus stod og bankede på døren, pigen var gudskelov lige glad, og bad mig fortsætte, så gik der 5 min, så bankede hun igen på.... det er ikke første gang man oplever dette på stedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantica 149 Skrevet 11. Januar, 2016 reknas skrev, for 43 minutter siden: Så slipper man da for en gang skyld for den emsige tlf. dame, sidst jeg var på besøg og havde betalt for 30 min, gik der 18 min før hus stod og bankede på døren, pigen var gudskelov lige glad, og bad mig fortsætte, så gik der 5 min, så bankede hun igen på.... det er ikke første gang man oplever dette på stedet. Vi har rigtig mange tlf damer og piger, så vil du ikke skrive en pm så vi lige kan få redt denne her ud? Det er ikke i orden at få 18 min, når man har betalt for 30 min af pigens tid. Men husk, tlf damer er ansat af pigerne, og gør kun hvad de får besked på af denne. Men vær sød at lige skrive. mange hilsner Romantica Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantica 149 Skrevet 11. Januar, 2016 reknas skrev, for 48 minutter siden: Så slipper man da for en gang skyld for den emsige tlf. dame, sidst jeg var på besøg og havde betalt for 30 min, gik der 18 min før hus stod og bankede på døren, pigen var gudskelov lige glad, og bad mig fortsætte, så gik der 5 min, så bankede hun igen på.... det er ikke første gang man oplever dette på stedet. Kan se at du besøger steder i Jylland nu er det på Romantica på Østerbro i København, vi snakker om, ik? Ved nemlig at der vist også er et sted der hedder Romantica i Jylland - som intet har med os at gøre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 926 Skrevet 11. Januar, 2016 Det var hos Jer, sidst den 28/8, pigerne er altid søde og venlige hos Jer, men den evindelige banken på døren er ikke i orden, talt med pigen om det efterfølgende, hun var også træt af det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantica 149 Skrevet 11. Januar, 2016 reknas skrev, for 2 timer siden: Så slipper man da for en gang skyld for den emsige tlf. dame, sidst jeg var på besøg og havde betalt for 30 min, gik der 18 min før hus stod og bankede på døren, pigen var gudskelov lige glad, og bad mig fortsætte, så gik der 5 min, så bankede hun igen på.... det er ikke første gang man oplever dette på stedet. Tak for pm, reknas. Jeg har svaret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 926 Skrevet 11. Januar, 2016 Ilm, så fik vi den lille misforståelse ryddet af vejen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hamder3000 46 Skrevet 14. Januar, 2016 Har været hos Romantica flere gange gennem årene. Gode og mindre gode oplevelser... Synes generelt der er lidt for mørkt. Er nok meget visuelt anlagt. Har dog aldrig været til GB. Kan forstå det var et i december. Og angiveligt med de samme piger igen. Nogen der har givet anmeldelser fra dengang?? Vil der være lesbisk, græsk og sprøjt på programmet??? Skal være ringe anmeldelser før jeg ikke kommer. Pigerne ser jo dejlige ud. Måske nogle der kender til disse piger som alm GP? mvh Hamder3000 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantica 149 Skrevet 16. Januar, 2016 Hamder3000 - vi har ihvertfald set anmeldelser på Malou (magic) og Jennifer,- ved ikke om der er på Rebecca. Men hun er mindst lige så dejlig som de andre 2. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 16. Januar, 2016 Hvor mange mænd tager i ind ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantica 149 Skrevet 16. Januar, 2016 Pigerne har valgt ikke at ha' noget "loft", men derimod et min. på 7-8 tilmeldte . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 16. Januar, 2016 Ok tak - det er selvfølgeligt fedt der er en del - men det kan jo også blive lige i overkanten hvad siger erfaringerne fra lignende fester mht antal ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantica 149 Skrevet 17. Januar, 2016 anders Jensen skrev, for 13 timer siden: Ok tak - det er selvfølgeligt fedt der er en del - men det kan jo også blive lige i overkanten hvad siger erfaringerne fra lignende fester mht antal ? Bare rolig, Anders - tøserne har kun haft 1 sexevent sammen før, og der tror jeg at der max var 10. Så forvent ikke at du kommer ind i stuvende fulde rum og tror at du i stedet er landet på Hovedbanegården vi håber og satser på omkring 20 deltagere denne gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg