Hop til indhold

Recommended Posts

Var forbi Snested først.

Der var 2 piger.

Pige 1.

25-30 år. Ca 55 kg. Langt sort hår. Dit kinesisk look i ansigtet. Helt klart den pige af de to, jeg helst ville vælge.

Pige 2. 

Omkring 30 år, Ca. 60 Kg. Langt sort hår, og knap så køn i ansigtet som pige 1. En del mekup i ansigtet.

Jeg valgte at kører igen, for at se hvem der var på Nytorv 3c i Thisted. Og det var heldigt. 

Jeg blev mødt af en helt igennem perfekt pige.

Pris for en hurtig omgang var 500 kr. Hun var ca. 22-24 år, og ikke et gram over 45 kg. Ca 160 cm høj, og meget slank og fast, med en super lækker lille numse. Brysterne vil jeg skyde på en størrelse 70 c eller d, og også her var de faste og sad perfekt på hende. Hun er behåret men gør intet, da det slet ikke er en kæmpe dusk. Hun både kysser og smiler skønt til en. Kemien var perfekt. Rigtig smukt ansigt, og helt igennem sød.

Hun startede med Hj, som om hun aldrig havde gjort andet. Måtte tænke på noget andet for ikke at komme. 

Hende her er virkeligt køreturen værd, og der er virkeligt langt mellem disse perfekte piger. Har intet at sætte på hende.

Karater. 10/10

Eneste minus er at min konto sikkert også går i minus denne måned. For skal hurtigt og meget snart besøge hende igen.

Så skynd jer forbi, men behandle hende ordentligt, da vi gerne skulle beholde en virkeligt skøn pige her så længe som muligt.

 God tur og weekend til jer alle.

Gabel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg synes ikke at kunne se stedet på google streetview. Hvor diskret er stedet? Og hvordan er parkeringsmulighederne der omkring? Og hvordan er åbningstiderne?

Kunne se nytorv 3A og 3F, men ikke 3C.

Redigeret af beodude
glemte noget

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skalde

Tror det var hende jeg fik en rigtig god massage af før jul. Hun er bare er en rigtig lækker lille nips. Det var bare en mega turnoff at hun ville afregne lige før afslutning :(

Under massagen blev der bollet højlydt  i rummet ved siden af, hvilket heller ikke er specielt fedt. 

beodude skrev, for 4 timer siden:

Hvor diskret er stedet? Og hvordan er parkeringsmulighederne der omkring? Og hvordan er åbningstiderne?

Kunne se nytorv 3A og 3F, men ikke 3C.

Det ligger midt i den lille smøge ved de numre du nævner - ret diskret efter min mening. 

Det virker mere som bordel end alm. massage sted. De reklamerer med 24 timer åbent på deres hjemmeside. 

100 meter derfra er der masser af p-pladser på det der hedder Hammanns Plads. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skalde skrev, for 22 timer siden:

Tror det var hende jeg fik en rigtig god massage af før jul. Hun er bare er en rigtig lækker lille nips. Det var bare en mega turnoff at hun ville afregne lige før afslutning :(

Under massagen blev der bollet højlydt  i rummet ved siden af, hvilket heller ikke er specielt fedt. 

Det ligger midt i den lille smøge ved de numre du nævner - ret diskret efter min mening. 

Det virker mere som bordel end alm. massage sted. De reklamerer med 24 timer åbent på deres hjemmeside. 

100 meter derfra er der masser af p-pladser på det der hedder Hammanns Plads. 

 

Da det ligger i centrum af Thisted, ja så er det lidt diskret. Men chancen for at hilse på forbigående personer er højt. Ikke mindst når man skal ud der fra igen. Her har man ingen muligheder for at kigge omkring hjørnerne først. ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har næsten lige været forbi thisted. Blev mødt af en meget sød langhåret ung kvinde, som kunne snakke rimelig pænt dansk. Hun mødte mig i en kort sort og hvidstribet kjoleting.

Lækker fast krop, hun havde en lillebitte smule mave. Men det var frækt på hende. Sluttede af med at rive den af på mig, så jeg kom helt oppe på brystet af mig selv :)

Hun var meget venlig og snakkesaglig. Hun havde vist en søster der arbejdede i frederikshavn, som skulle være rigtig godt til at give massage.

Selve hyggerummet var lille og ikke meget ved, men sengen var da behagelig. Har været nogen steder, hvor sengen føltes meget træls at ligge i.

Men top dollar for kvinden :) Fik dog ikke fat i hendes navn. Kunne godt tænke mig at se hende igen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hun startede ud med at sige 1000kr for sex. Men da jeg sagde, jeg havde hørt at prisen for det var 500 og jeg ikke havde taget flere med. Så tænkte hun lige et par sekunder og sagde okay. Og var ellers bare rigtig sød og venlig :)

Der står også aller øverst skrevet af gabel, at han gav 500kr for en hurtig omgang :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der nogle gange. På deres hjemmeside www.nokthaimassage.dk er der priser for massage og body2body. Det er min erfaring de hellere vil kneppe end give massage da de så ikke skal arbejde så meget. Massagen plejer der ellers ikke være noget i vejen med. Man kan få en halv times massage og sex for 800 kr. Ofte starter prisen ved 1500 kr. Men den kan uden de store problemer forhandles ned.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...