Hop til indhold
peteren

Blondine Zine

Recommended Posts

Det var en dejlig sommerdag og turen gik omtrent naturligt forbi Skrydstrup. Vojens Drømmepigerne har et fint lille sted hvor Zine den dag tog imod medet dejligt smil, hvorefter jeg blev vist ind i et stuelignende rum med god plads til bevægelse. En halv time kom på plads og så lige et bad. Tilbage til den søde, og så begyndte de blide løjer. Meget blide -er lidt for hurtig færdig, ellers. Kyssevenlige og bløde fordele, der ligesom fik hovedet til at gå nedad på opdagelse, og snart smagte det sødt og dejligt. Små opmuntrende lyde undervejs, og snart fik jeg lyst til at mærke lidt omslutning. Det søde vendte sig og tilbød adgang til stjernen, hvilket var nyt for mig. Det var dejligt at prøve den afslutning.
 Efterfølgende var der lidt mere snak og til slut et bad. Et klem, og så ud i virkeligheden. Jo, det er en fin drømmefabrik og det kan nok være at et gensyn med drømmen ville være dejligt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Umiddelbart kan det måske være der er noget om en dygtig fotograf, som ved hvilke vinkler osv han skal tage fra. Jeg vil dog mene hendes billeder er meget autentiske, og sammenholder man det med hendes egen beskrivelse af sig selv modsvarer det virkeligheden. Jeg blev hvert fald ikke skuffet eller havde for høje forventninger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billeder er én ting -og det virkelige menneske noget andet. I mødet med mennesket bag billederne kommer der andre dimensioner til. Nok er det stadig en iscenesat virkelighed, men billederne viser kun en flig af de oplevelser, der er i vente. Glæd jer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...