LOVER BY CHOICE 513 Skrevet 9. Januar, 2016 McQueen skrev, for 20 timer siden: Ja.... De var helt uden hæmninger! Men er jo også piger der betaler 50% + 300 kr dagligt til deres alfonser ... Ikke videre sjovt men ikke nogen undskyldning!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blueberry 982 Skrevet 9. Januar, 2016 Måske er jeg lidt langsom i optrækket, men jeg synes s@@, at det er lidt af et detektivarbejde at finde ud af hvem, der er hvem... Kan vi ikke sætte et billede på? Gerne et uskyldigt et, men bare nok til at man kan orientere sig lidt. Og så spekulerer jeg på, hvad det med cigaren går ud på... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LOVER BY CHOICE 513 Skrevet 16. Januar, 2016 Jo jeg har en smoking fetish og jeg bliver fuldstændig liderlig af at se en kvinde ryge specielt om det er cigar. Jeg har ikke selv prøvet at ryge i mit liv og kan ikke fordrage lugten af røg. Det er ikke så let at finde gp som kan ryge under sex pga lugte gener til andre kunder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg