Hop til indhold
Don S

Trekant med SD'er

Recommended Posts

Jeg har efterhånden mødtes med et par SD'er og så sent som igår aftes, blev jeg inviteret til at lave 3 kant med en SD'er jeg har skrevet sammen med og hendes veninde. Hvilket jeg selvfølgelig takkede ja til. 2 søde studinder i starten af 20'erne, som sørgede for at jeg havde en god aften :D

Sjovt nok idag, bliver jeg kontaktet af en anden, som jeg også har været i dialog med. Hun vil arrangere noget sammen med hendes ''lækre'' veninde (som hun selv skrev på sms). Men pga. travlhed denne weekend, måtte jeg til min store ærgrelse udskyde det til næste uge. Jeg er dog ikke den store fan af at planlægge en fræk sugardate, og foretrækker helst senere på aftenen eller lige nu og her. Men da jeg ikke har de store erfaringer med flere piger på en gang, gør jeg dog denne undtagelse.

Formålet med indlægget var egentlig for at høre om erfaringer fra andre. Er det en ny trend hos SD'er, at man får en veninde med i daten? Eller er det virkelig bare enkeltstående tilfælde, som rammer lige efter hinanden?

Håber nogle kan bidrage med noget input :-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde før jul lavet en aftale med SB om at vi skulle havde en hyggelig aften i mit sommerhus, jeg havde mødt hende et par gange tidligere og svingede godt sammen. Så vi blev enig om, at sommerhuset var bedre end et hotelværelse.

Jeg kørte op i sommerhuset i løbet af dagen for, at få noget varme på og gøre klar til aftensmaden. Jeg havde tilbudt, at hente hende, med det havde hun afslået. Var lidt spændt på hvordan hun ville komme derud, da jeg viste hun ikke havde bil.

Præsis kl. 1800 svingede der en bil ind i indkørslen og ud steg der 2 kvinder, skyndte mig ud og tage imod, den ukendte kvinde blev præsenteret ved navn og som chauffør og anstandsdame, nå nå tænke jeg.

Efter en god middag, tænke jeg lidt på, hvornår anstandsdamen ville køre igen, men hun ville gerne med rundt og se huset, jeg viste frem og da vi kom til soveværelset, hvor jeg havde stillet to langstilket glas frem, spurgte hun hvem der ikke skulle havde bobbeler, inden hun smed sig på sengen. 

Fik hentet et glas mere og en flaske bobbeler, vi skålede på en god aften og nat. Da vi havde stillet glasende begyndte de, at klæde mig af, da de var færdig skubbede de mig rundt på sengen og gav mig besked på, at lægge mig godt til rette og blive liggende. Kunne høre dem på badeværelset, de hældte vand i SPAet, yderdøren gik et par gange, kunne ikke nære mig, rejste mig og ville kigge, blev taget på fast gerning og sendt ind på sengen igen og denne gang blev mine arme bundet fast til hovedgæret med et par strømper, så der lå jeg med halvt rest flagstang og lyttede, en kvinde kan bruge lang tid på et badeværelse, to endnu mere ;)

Endelig kom de ind til mig, flotte kvinder i meget frækt lingeri, de legede lidt med hinanden, inden de kravlede op i sengen til mig og gned deres kroppe op af mig, ville gerne røre, med måtte nøjes med, at se og dufte.

De fik ved fælles hjælp flagstanden rejst op og jeg blev løsenet, anstandsdamen sagde hun ville tjekke flagstangen og min SD satte sig over mit ansigt mens hun fortalte om, at min tunge vildt god

Det blev en fornøjelig nat, da vi lade os til, at sove, hang flagstangen slap og tungen var nærmest hudløs.

Så jeg kan kun anbefale *SF*

Pite

PS: Kvinderne er i slut fyrrene.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dezmodevil skrev, for 16 timer siden:

Sugarbabes sidst i fyrrene - hvad sker der ...

De kan da være lige så meget SB som unge tøser på 20

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...