Denmand 244 Skrevet 8. Januar, 2016 Hun skriver tit til mig (SMS) og tilbyder sig sammen med en veninde. Jeg kan ikke finde hende på SD, men måske har hun blokeret mig ved en tidligere lejlighed. Nogen der har erfaringer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 457 Skrevet 9. Januar, 2016 Denmand skrev, for 20 timer siden: Hun skriver tit til mig (SMS) og tilbyder sig sammen med en veninde. Jeg kan ikke finde hende på SD, men måske har hun blokeret mig ved en tidligere lejlighed. Hvor har hun dit telefonnummer fra? Link https://sugardaters.dk/show?alias=Yourfantasy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denmand 244 Skrevet 9. Januar, 2016 Har jeg vel givet hende på et tidsspunkt. Jeg får at vide at profilen ikke eksisterer så jeg må være blokeret. Nogen der har erfaringer med hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Veggerby Skrevet 15. Januar, 2016 Vil du dele hendes nummer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 16. Januar, 2016 Er der en der har prøvet disse to skønheder - eller bare fantasy alene ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hovedstaden 3 Skrevet 19. Januar, 2016 Så var det mig der måtte tage en for holdet denne gang. Lang historie kort - jeg endte på aftalte sted, til aftalte tid og så er mobilen pludselig slukket..... Gav det 15 min uden at kunne få kontakt og tog så hjem med uforrettet sag. Konklusionen må være - drope det, det er ikke besværet værd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 19. Januar, 2016 Hovedstaden skrev, for 4 timer siden: Så var det mig der måtte tage en for holdet denne gang. Lang historie kort - jeg endte på aftalte sted, til aftalte tid og så er mobilen pludselig slukket..... Gav det 15 min uden at kunne få kontakt og tog så hjem med uforrettet sag. Konklusionen må være - drope det, det er ikke besværet værd. Surt show ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg