Hop til indhold

Justcallmes fra Viborg

Featured Replies

Skrevet

hun er svær at få en aftale med, og har slettet sin profil to gange. Vi har en aftale om en date med en masse champagne og fræk sex - men hver gang vi nærmer os, så har hun med at slette profilen.

Skrevet
  • Author
HG Wells skrev, for 16 timer siden:

hun er svær at få en aftale med, og har slettet sin profil to gange. Vi har en aftale om en date med en masse champagne og fræk sex - men hver gang vi nærmer os, så har hun med at slette profilen.

OK. Jeg fik hendes nummer og skulle ringe, det ville jeg så ikke, vile have at kontakten skulle foregå over mail eller SD.

Redigeret af Qivitoq
personlige opl. fjernet

Skrevet

Okay, hvis du får en aftale i stand - så må du lige sige om hun er en dejlig pige ;)

Skrevet

Har været udsat for det samme med hende som HG Wells

Skrevet

Så har hun slettet sig selv igen (eller har blokeret mig). Jeg tror ikke hun er den mest stabile eller troværdige SB nogensinde ;)

Skrevet
HG Wells skrev, for 18 timer siden:

Så har hun slettet sig selv igen (eller har blokeret mig). Jeg tror ikke hun er den mest stabile eller troværdige SB nogensinde ;)

Jeg vil tro at hun har blokeret dig for jeg kan godt se hendes profil i Jingle Balls indlæg.

Skrevet

Nu har hun oprettet sig igen (eller åbnet for mig). Meget pudsigt. Vi har en aftale i dag kl. 5 - jeg tror ikke rigtigt på det, men man kan jo blive positivt overrasket :)

Skrevet

Synes jeg har oplevet lignende opførsel fra andre på SD omkring samme alder. De nyder opmærksomheden og komplimenterne fra beskederne , men når en aftale skal føres ud i livet, bliver de pludseligt meget undvigende :-)

Skrevet
  • Author
HG Wells skrev, for 2 timer siden:

Nu har hun oprettet sig igen (eller åbnet for mig). Meget pudsigt. Vi har en aftale i dag kl. 5 - jeg tror ikke rigtigt på det, men man kan jo blive positivt overrasket :)

Håber at høre om det :-)

Skrevet

Skalde, jeg tror du har helt ret. På trods af at vi lavede aftalen i går aftes, blev hun alligevel forvirret over at jeg mente vi skulle mødes i dag. Så jeg valgte at handle ind til aftensmad, fremfor at satse på at hun fik svaret. Hellere aftenmad i køleskabet end ti sæt ungpige bryster på taget. Så vi har udskudt vores date. 

Skrevet

Ahahaha :)

så aftaler vi et møde i næste uge - og en halv time senere laver hun det nu velkendte slette/blokerings trick. Hun er vist for viderekommende ;)

Skrevet

Jeg tror hun er kuleskør, men jeg er dog ikke læge :-)

Jeg har skrevet med hende siden jul, hun har vel slettet sin profil 3-4 gange i den tid - så snart hun får negativ omtale sletter hun den, og opretter en ny...

til mig fortalte hun at hun blev mor som 11 årig - så hendes søn er 8-9 år i dag ...

Skrevet
  • Author

Fik lavet en aftale med hende og har mødt hende i eftermiddag.

Hvordan skal jeg sige det.................. jo måske HOLD JER VÆK!!!!!

Var ikke vasket, ville absolut ikke bruge gummi og VILLE have at jeg skulle sprøjte i fissen. Tror hun har et barn i forvejen og har hende mistænkt for at vil have en mere, men det er jo kun mine tanker.....

Gav hende 200 kr og skred!

Skrevet
Jingle Balls skrev, den 1/16/2016 at 17:48:

Fik lavet en aftale med hende og har mødt hende i eftermiddag.

Hvad forlangte hun?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.