Hop til indhold
Jingle Balls

Justcallmes fra Viborg

Recommended Posts

hun er svær at få en aftale med, og har slettet sin profil to gange. Vi har en aftale om en date med en masse champagne og fræk sex - men hver gang vi nærmer os, så har hun med at slette profilen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
HG Wells skrev, for 16 timer siden:

hun er svær at få en aftale med, og har slettet sin profil to gange. Vi har en aftale om en date med en masse champagne og fræk sex - men hver gang vi nærmer os, så har hun med at slette profilen.

OK. Jeg fik hendes nummer og skulle ringe, det ville jeg så ikke, vile have at kontakten skulle foregå over mail eller SD.

 

Redigeret af Qivitoq
personlige opl. fjernet

Del dette indlæg


Link til indlæg
HG Wells skrev, for 18 timer siden:

Så har hun slettet sig selv igen (eller har blokeret mig). Jeg tror ikke hun er den mest stabile eller troværdige SB nogensinde ;)

Jeg vil tro at hun har blokeret dig for jeg kan godt se hendes profil i Jingle Balls indlæg.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har hun oprettet sig igen (eller åbnet for mig). Meget pudsigt. Vi har en aftale i dag kl. 5 - jeg tror ikke rigtigt på det, men man kan jo blive positivt overrasket :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skalde

Synes jeg har oplevet lignende opførsel fra andre på SD omkring samme alder. De nyder opmærksomheden og komplimenterne fra beskederne , men når en aftale skal føres ud i livet, bliver de pludseligt meget undvigende :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
HG Wells skrev, for 2 timer siden:

Nu har hun oprettet sig igen (eller åbnet for mig). Meget pudsigt. Vi har en aftale i dag kl. 5 - jeg tror ikke rigtigt på det, men man kan jo blive positivt overrasket :)

Håber at høre om det :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skalde, jeg tror du har helt ret. På trods af at vi lavede aftalen i går aftes, blev hun alligevel forvirret over at jeg mente vi skulle mødes i dag. Så jeg valgte at handle ind til aftensmad, fremfor at satse på at hun fik svaret. Hellere aftenmad i køleskabet end ti sæt ungpige bryster på taget. Så vi har udskudt vores date. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ahahaha :)

så aftaler vi et møde i næste uge - og en halv time senere laver hun det nu velkendte slette/blokerings trick. Hun er vist for viderekommende ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tror hun er kuleskør, men jeg er dog ikke læge :-)

Jeg har skrevet med hende siden jul, hun har vel slettet sin profil 3-4 gange i den tid - så snart hun får negativ omtale sletter hun den, og opretter en ny...

til mig fortalte hun at hun blev mor som 11 årig - så hendes søn er 8-9 år i dag ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik lavet en aftale med hende og har mødt hende i eftermiddag.

Hvordan skal jeg sige det.................. jo måske HOLD JER VÆK!!!!!

Var ikke vasket, ville absolut ikke bruge gummi og VILLE have at jeg skulle sprøjte i fissen. Tror hun har et barn i forvejen og har hende mistænkt for at vil have en mere, men det er jo kun mine tanker.....

Gav hende 200 kr og skred!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...