Hop til indhold
Guest Aalborg igen og igen

Club tur alene

Recommended Posts

Guest Aalborg igen og igen

Hejsa :-)

Jeg ville høre om hvorvidt det er muligt at tage afsted alene?

Flensburg vil nok være at foretrække, da det ligger tættest på :-)

Har læst lidt forskelligt herinde, og kan se at P-Club, ikke viser hvilke piger der er hos dem mere? - Ydermere ville et budget også være rart at have :-)

Mest vigtigt er om man bliver set "ned" på for at komme ung og alene?

Håber på svar :-)

Mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej "Aalborg igen og igen"

Jeg har flere gange været alene på FKK. Det kan man sagtens. Jeg er er en lettere overmoden herre og har ikke oplevet nedladende blikke, hverken fra gæster, personale eller piger. Mht budgettet regner jeg altid med at tage mellem tre og fem runder på "Zimmer", men alt er afhængigt af din lyst og virilitet og ikke mindst hvor meget du selv kan.

Jeg vil anbefale dig at tage en bog eller anden underholdning med. Hvor utroligt det end lyder, kan det faktisk godt være lidt kedeligt at være alene afsted på FKK. Når man har set sig mæt i de nøgne kendsgerninger kan restitutionen mellem "Zimmer" blive en anelse lang.

Men god fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg igen og igen skrev, for 2 timer siden:

er muligt at tage afsted alene?

Selvfølgelig er det  - og det har jeg gjort masser af gange, men vær forberedt på at det kan være svært at få en længere snak med nogen af de andre mænd - og pigerne er "på arbejde", så de gider heller ikke snakke med mindre der er kroner og øre i det. Vil derfor anbefale dig at se om ikke du kan få en aftale med andre herinde fra om at følges ad - eller bare at mødes - der kan jo være andre, der heller ikke bryder sig om at tage afsted alene :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg igen og igen

Fedt med nogle gode feedbacks!

Tak skal i have :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

det vil kun tage dig ca. 1 time helt afhængig af hvor hurtig du køre at komme til hamborg. Jeg har dog aldrig været på FFK men jeg har i en tid fulgt med her på forum og det lyder som om det er noget der skal prøves :-D 

så hvis du mangle en der tager med, kunne vi se om vi kan finde en dato der kunne passe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg igen og igen skrev, for 8 timer siden:

Hejsa :-)

Jeg ville høre om hvorvidt det er muligt at tage afsted alene?

Flensburg vil nok være at foretrække, da det ligger tættest på :-)

Har læst lidt forskelligt herinde, og kan se at P-Club, ikke viser hvilke piger der er hos dem mere? - Ydermere ville et budget også være rart at have :-)

Mest vigtigt er om man bliver set "ned" på for at komme ung og alene?

Håber på svar :-)

Mvh

Hej og velkommen:smile:

Du kan sagtens tage afsted alene. Du bliver ikke set ned på selvom du er ung og alene. Som Nille skriver er der altid nogle at snakke med hvis du vil snakke. Dog ikke på P-Club de 3 gange jeg har været der. Der var temmelig dødt og P kan ikke anbefales.
Jeg bruger Harmony som er hyggeligt og med søde piger. Atmos skulle også være ok men jeg har ikke været der i flere år.
Harmony koster omkring 50 i entre afhængig af om der er tilbud. Halve timer koster 60 Euro. Det bliver 230 Euro for 3 ture og entre.
P-Club er dyrere som jeg har forstået det og meget dårligere end alle samtlige andre FKK klubber jeg har besøgt. P-club er heller ikke inkl. mad og drikkevarer som Hamborg klubberne er.
Bemærk dog at Hamborg klubberne er små. Der er mange større klubber i NRW og Frankurt området.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
oxen skrev, for 7 minutter siden:

Dog ikke på P-Club de 3 gange jeg har været der. Der var temmelig dødt og P kan ikke anbefales.

Jeg anbefaler nu gerne P-club, men det er en fordel at følges flere ad, hvis man vil tilbringe længere tid der og gerne have noget at snakke med ;-) - ellers er pigerne nu ligeså frække og lækre som alle andre steder - desværre lidt dyrere og extras løber for hurtigt op - til gengæld slipper man for en lang og tidskrævende køretur, som jeg hellere vil spendere på at være i klubben og hygge mig med pigerne :grin:

Hvis du endelig vil forbi vejarbejdet og helt til Hamburg, kan jeg anbefale Fantasy Lounge 

v. afkørsel 26 HH Stellingen, hvor hvert knald i modsætning til FKK bliver billigere jo flere du tager ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
lillefyr skrev, for 13 timer siden:

det vil kun tage dig ca. 1 time helt afhængig af hvor hurtig du køre at komme til hamborg. Jeg har dog aldrig været på FFK men jeg har i en tid fulgt med her på forum og det lyder som om det er noget der skal prøves :-D 

så hvis du mangle en der tager med, kunne vi se om vi kan finde en dato der kunne passe.

Du skal køre meget hurtigt for at komme til Harmony fra grænsen på en time.

Der er rigtig meget vejarbejde for tiden og Harmony ligger lige syd for Hamborg, så man skal igennem røret.

To timer er nok mere realistisk, hvis man vil komme frem uden stress.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gungner skrev, 1 time siden:

Du skal køre meget hurtigt for at komme til Harmony fra grænsen på en time.

Der er rigtig meget vejarbejde for tiden og Harmony ligger lige syd for Hamborg, så man skal igennem røret.

To timer er nok mere realistisk, hvis man vil komme frem uden stress.

Det har du helt ret i jeg have kommet til at sætte adressen på  Fantasy Lounge  ind da jeg beregnet tiden, sorry :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
lillefyr skrev, for 13 timer siden:

Det har du helt ret i jeg have kommet til at sætte adressen på  Fantasy Lounge  ind da jeg beregnet tiden, sorry :-(

Fantasy Lounge kan heller ikke nåes på en time fra grænsen længere. Vejarbejdet fra Neumunster og til Hamborg forsinker ganske enkelt for meget. 1 time og 15 min og du er yderst heldig med trafikken men sæt 1,5 time af for at være sikker til Fantasy lounge. Ca 30 min længere til Harmony

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ser heller ikke noget galt i at tage alene afsted, faktisk er det mit indtryk, at de fleste er alene afsted. Jeg ved godt at det er en long shot, men jeg forventer at være på La Vita Wallenhorst næste søndag og muligvis mandag formiddag. Jeg forventer at overnatte på billigt hotel i nærheden. Jeg er i egen bil men kan desværre ikke tilbyde kørerlejlighed. Spørgsmål, som jeg forstår det er Dolche Vita en smule mere "rå" end La Vita. Hvad er der ellers af gode klubber i samme pastorat, dvs. lidt syd for Hamborg, ca. en times kørsel?

Del dette indlæg


Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 skrev, den 10/1/2016 at 12:05:

Jeg ser heller ikke noget galt i at tage alene afsted, faktisk er det mit indtryk, at de fleste er alene afsted. Jeg ved godt at det er en long shot, men jeg forventer at være på La Vita Wallenhorst næste søndag og muligvis mandag formiddag. Jeg forventer at overnatte på billigt hotel i nærheden. Jeg er i egen bil men kan desværre ikke tilbyde kørerlejlighed. Spørgsmål, som jeg forstår det er Dolche Vita en smule mere "rå" end La Vita. Hvad er der ellers af gode klubber i samme pastorat, dvs. lidt syd for Hamborg, ca. en times kørsel?

Jeg vil nu sige at hvis du kan kører til La Vita på 1 time fra Hamborg så har du fart på, men hvad med at prøve http://saunaclub-dejavu.de ligger lidt længere væk, jeg er sikker på der er mange her inde der gerne vil hører om den, kan ikke rigtigt finde noget, jeg vil selv prøve den i marts, kommer desværre ikke på de kanter før

Del dette indlæg


Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 skrev, for 23 timer siden:

OK lidt optimistisk, men det er sku ikke meget galt, jeg ligger normalt mellem 120-160, har god præsteret at kører far Munich til Århus med konstant hastighed mellem 180-200, nat uden væsentlig trafik, det gør jeg så heller ikke igen.

 

Hvordan kunne du holde en konstant hastighed på 180-200, jeg har kørt 225 på GPS en god strækning på A5'en med sømmet i bund, men når der kom trafik, skulle jeg nedsætte farten væsentlig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...