Hop til indhold
most wanted

transparadise odense

Recommended Posts

Hej most wanted

ja jeg kørte derud igår.tænkte server min tur med en for holdet.

blev bedt om og vente af hende pigen, da der var  "Busy"

Når men ind kom hende trans sintia/Michelle der, og fy for den da, virkelig ikke ret pæn, og stor og tyk. Hende bad gå, og hun kaldte på trans Eva /Kimber, i det svage lys kunne jeg se en høj og noglelunde udseende trans. Jeg aftale 20 min til 1200. Lånte lige toilettet, og jeg blev bedt om og gå ind i et andet rum, da jeg kom ind og så "hende" ordentlig havde jeg godt nok fortrudt mit køb, men jeg tog trøjen af og lagde mig, jeg prøvede og ligge mig ved siden af hende på sengen og han begyndte og kysse mig. Ad! Det var sku som og være sammen med en mand i dametøj, og kroppen var 100 procent som en mands da Eva tog tøjet af. Jeg rejste mig fra sengen, havde kun været der i 10-15 sek, jeg spurgte om vi kunne stoppe her, og jeg kunne få nogle af mine penge tilbage . Det kunne jeg slet ikke og han blev små sur, så jeg måtte skynde mig derfra uden og få penge tilbage! Virkelig øv og bruge 1200 kr på ingenting, udover man gik der fra med klam smag ved munden. 

Hold jer langt væk fra de 2 transer!  Fy føj! :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

1000 Tak til Jambajamba for det ærlige og informative indlæg. Bare fandens at det kostede dig mere end et kilo....

Føler sågu med dig, det er virkeligt surt at glæde sig til en dejlig oplevelse, og så blive taget i røve på den trælse måde. Er til feminine LB og TS, så ville

Have nedern på, hvis det havde været mig.

Lidt det man frygter, men jeg har efterhånden udviklet en modus operandi, efter selv at have lavet det samme med en mandhaftig trans i Kolding for 6 mdr. Siden ,så i får den lige, så kan i bruge den eller ej ;-)

Tjekker her på EG først, er der ingen anmeldelser eller er det i udlandet, hvor jeg har en del aktivitet, så ringer jeg til LB eller TS og forhører mig om udseende matcher billeder, ved at spørge om det er forholdsvis nye vellignende billeder , så har jeg ikke fornærmet nogen endnu.

Jeg aftaler pris, specielt vigtigt i Tyskland og Østeuropa at få pris og pakken aftalt på forhånd,  eksempelvis.  Græsk til hende, fransk natur og længde på besøg, samt afslutning på sex, altså hvor og hvordan og om vi begge skal komme.

Jeg pakker det ind i hyggesnak,  hvor jeg spørger ind til om hun kan lide de forskellige ting jeg foreslår...

Ved fremmøde, hvis billede og person ikke matcher 90%, så tager jeg min pik i hånden og fortæller at jeg da må være gået forkert og at det da vist ikke var efter aftalen, god dag og Farvel.  Har kun prøvet dette 3 Gange,  men det kunne have kostet mig 3 til 4 kilo i alt. Er blevet svinet lidt på tysk, engelsk og lettisk, men tænker så på at de ikke har fået mine spare penge...

Til gengæld har jeg ofte en lille ting med, som gave, en lille blomst eller en flaske vin, det viser at jeg er opmærksom på at det er et menneske og ikke en automat jeg møder

Og bryder isen og giver lidt at tale om. Så er der ofte mere imødekommenhed overfor mine føromtalte ønsker, behøver ikke at nævne det igen men sker bare naturligt.

Har givet nogle superfine oplevelser.

Romeomand. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...