Hop til indhold

Recommended Posts

Lazymann skrev, for 5 minutter siden:

Ser meget frækt ud.. 

 

Hun kan dog ikke helt finde ud af hvad hun vejer eller om hun er fra Indien eller født i Danmark :)

Så er der kommet højde og vægt på :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
den nysgerrige skrev, for 50 minutter siden:

Jo det gør vi :-) men er der nogen der har været det?

Nej, Har skrevet til hende, men endnu ikke fået svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg iler med en frontberetning.

Det er hende der er på billederne. Og alderen passer også med starten af tyverne. En sød pige som er adopteret fra Indien.

Aftalte at samle hende op på en station i Stor KBH, og hun stod der som aftalt.

Vi havde aftalt en halv times sex i bilen, og vi susede af sted og fandt et ugenert sted.

Efter afregning, spørger den søde så om jeg har et kondom, og da jeg egentlig troede hun sørgede for det praktiske havde jeg ikke medbragt et sådan.

Hmm, ingen gummi ingen sex siger den søde, og det er jeg faktisk helt med på, Men man fornemmer jo ligesom at stemningen ikke når de højder man tidligere havde forestillet sig.

Hun tilbyder så at jeg kan få et blowjob, og så nogle penge retur. Det takker jeg så ja til, for nu har man jo sneget sig fra kontoret med alskens undskyldninger :shock:

Nå, men hun begynder så at hive i dilleren, og efter et stykke tid nævner jeg forsigtigt, at blowjob hovedsageligt udføres med munden, så hun dykker ned og starter på et rimeligt blæs. Efter lidt tid kommer hun til overfladen igen, for hun vil ikke have sæd i munden eller i ansigtet. Vi finder så ud af at jeg kan lade skuddet gå på hendes bryster, og som sagt så gjort.
Efter en hurtig aftørring blive hun kørt tilbage til stationen, og hun vil da gerne møde mig igen til en gang sex.  Men jeg kører nu tilbage på kontoret med en temmelig flad smag i munden.
Pigen er såmænd vældig sød, og jeg tror nu også hun gerne vil levere varen, men lige netop med mig, var det bare ikke den stor succes. Man må jo nok også erkende, at sex i en bil i vinterkulden bare ikke er det nemmeste at udføre, med mindre man kører i en kassevogn med madrasser :cool:

Jeg tror nu ikke jeg vil forsøge mig igen, der er andre piger jeg drages mere af.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Om hun vejer 75 eller 80 spiller vel ikke den store rolle (xxxxxxxxxxxxxxxxxxxslettetxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx). 

Redigeret af Qivitoq
overflødig kommentar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har mødtes med hende lidt ala den samme måde, som Arne Diller og må indrømme hun overhovedet ikke er min type. Tørre sprængte læber, slet ikke velduftende og rimelig neutral i sin tøjstil, hvis man kan sige det sådan. Jeg fik blot et blowjob, da jeg simpelthen ikke kunne tænde på hende, hvilket slet ikke var særlig godt og hun gjorde meget ud af, at jeg ikke skulle komme hende i munden. Hun sluttede af med at spille den til jeg kom og ligeså snart den første stråle kom, stoppede hun helt med at spille, så kom ikke helt, hvis man kan sige det sådan. Derudover fik jeg givet hende finger undervejs, hvilket jeg aldrig skulle have gjort, da hun simpelthen LUGTER KRAFTIGT dernede, så tror hun skal til lægen for at få styr på PH' værdien..

.Vil absolut ikke anbefale hende til nogen herinde... Personlighedsmæssigt er hun meget sød og nede på jorden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

kan i ikke holde det udenfor tråden og evt. over pm? Det er simpelthen for lavt. Born2fly, hvis du er så meget imod Ole's indlæg, så anmeld ham og så behøver du ikke argumentere eller tilsvine ham herinde.. Vi har Mod's til, at tage sig af det

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly
Gæst skrev, Lige nu:

kan i ikke holde det udenfor tråden og evt. over pm? Det er simpelthen for lavt. Born2fly, hvis du er så meget imod Ole's indlæg, så anmeld ham også behøver du ikke argumentere eller tilsvine ham herinde.. Vi har Mod's til, at tage sig af det

Du har ret. Jeg lod mig gribe af stemningen ! Beklager.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borntofly skrev, 1 time siden:

Jamen tak for den analyse af hendes sundhedsforhold. Det er jo den mandlige pendant til Anne Bech vi har her. Og alligevel imponerende at du ud fra billeder kan give så nøjagtig BMI;)

Men er nu ret sikker på at de fleste mennesker ville tage det ilde op hvis man siger at " dit nytårsfortsæt skal da være at tabe sig". Men jeg kan høre at du kommunikere anderledes til dine medmennesker. 

Nu står hendes højde samt vægt jo i hendes annonce. Hvis man tager det ilde op at ens med mennesker vil en det bedste, burde man nok se ind ad i stedet. Du virker virkelig som en sur person!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly
OleV skrev, for 51 minutter siden:

Nu står hendes højde samt vægt jo i hendes annonce. Hvis man tager det ilde op at ens med mennesker vil en det bedste, burde man nok se ind ad i stedet. Du virker virkelig som en sur person!

Jeg havde ellers lovet mig selv jeg ikke ville..... Meeeen..... At bruge EG til at pointere sundhedsrisiko for en GP på grund af for højt BMI er totalt søgt!!! Det har intet med at ville nogen det bedste. Det var en idiotisk og nedladende kommentar! 

Lad os lukke den her OleV. Tror ikke vi bliver enige om hvordan man omtaler andre.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

har ryddet lidt op i tråden og fjernet et par indlæg. Yderligere personfnidder og afsporing vil medføre advarsel og strafpoints.

vh Qivitoq

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...