Hop til indhold

Recommended Posts

Har skrevet frem og tilbage, tilbage og frem, hvis korrespondancen udskrives vil jeg vurdere, at der er ca 50 A4 sider ;) uden at det resulterer i en eneste konkret aftale ;) Lidt træt af det efterhånden! Meget sofistikeret og velformuleret - hun tænder på eller rettere giver udtryk for, at hun nyder alt det hardcore, beskidte submissive i den dur. BULL1958 ........> Hvis der er bid hos dig må du meget gerne afgive en rapport ;) På forhånd tak! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Lidt sjovt, for til mig har hun skrevet, at SM ikke siger hende noget.

Pite

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pite: Må jeg spørge, hvor meget har du skrevet sammen med hende? Har bare en mistanke om, at hun har en helt anden dagsorden derinde på SD ;) Håber ikke at hun lider af noget psykisk personlighedsforstyrrelse, som kræver ekstrem selvoptagethed og bekræftende opmærksomhed fra det omgivende ;)

Hvis det lykkes dig/eller andre at mødes hende vil jeg meget gerne få en (fyldstgørende) tilbagemelding. På forhånd tak!

Del dette indlæg


Link til indlæg
sexplorer skrev, den 16/1/2016 at 20:07:

Pite: Må jeg spørge, hvor meget har du skrevet sammen med hende? Har bare en mistanke om, at hun har en helt anden dagsorden derinde på SD ;) Håber ikke at hun lider af noget psykisk personlighedsforstyrrelse, som kræver ekstrem selvoptagethed og bekræftende opmærksomhed fra det omgivende ;)

Hvis det lykkes dig/eller andre at mødes hende vil jeg meget gerne få en (fyldstgørende) tilbagemelding. På forhånd tak!

Hej

Har ingen planer om, at mødes med hende.

Har iøvrigt fået en mail fra hende, hvor hun bemærker mit lille indlæg her, så hun læser med herinde.

 

Pite

Del dette indlæg


Link til indlæg

OK Pite, tak for din tilbagemelding. Håber også at hun har læst mit, så må hun foretage en afklaring med sig selv anående alt det skriveri på SD ;)

Hvad er grundet til at hun ikke længere et emne hos dig, hvis jeg må spørge?

Del dette indlæg


Link til indlæg
sexplorer skrev, for 2 timer siden:

OK Pite, tak for din tilbagemelding. Håber også at hun har læst mit, så må hun foretage en afklaring med sig selv anående alt det skriveri på SD ;)

Hvad er grundet til at hun ikke længere et emne hos dig, hvis jeg må spørge?

AT hun svarede, at den fantasi jeg havde beskrevet slet ikke var hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...