Hop til indhold
Guest Fatman

Holstebrovej 151 Viborg

Recommended Posts

Guest Fatman

Var forbi forleden aften. Dette har nok været den dårligste oplevelse jeg har prøvet. Der var en lille, men ikke særlig køn thaidame, som havde født flere børn. Strækmærker på maven og små flade bryster. Spurgte efter ½ time og fik at vide at det koster kr.1200 for hele pakken. Overvejede om jeg skulle gå igen, (hvilke jeg har fortrut at jeg ikke gjorde) Sagde at jeg havde kr. 800 hvilke de sagde ok. Fik lidt massage på ryggen og benene, med en del berøringer. Dette var ok. Men efter ca 10 min, sagde hun at jeg skulle vende mig om og hun begyndte at give massage til lille Fatman. Havde taget tøjet af, sad så langt væk at jeg ikke kunne røre hende, derefter bj i ca 5 min. hvorefter hun satte sig op på lille Fatman. det var ok, men efter 2-3 min flyttede hun sig og spurgte om hun skulle gøre mig færdig med hånden. Da der var gået 20 min. var jeg ude igen. HOLD JER LANGT VÆK. Jeg fortrød at jeg ikke tog til Krogsgårdsvej istedet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skulle nok have kørt din vej som du tænkte på til at startet med. 10 min kørsel så havde du været i Skelhøje og fået noget for pengene.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fatman skrev, for 9 timer siden:

Der var en lille, men ikke særlig køn thaidame, som havde født flere børn. Strækmærker på maven og små flade bryster.

Jeg var forbi før jul og fik alletiders juleknald - her var det en megafræk ret lille, lidt buttet let moden thaipige, men med nogle dejlig store bryster, der gav mig en uforglemmelig oplevelse - OK - jeg kom så også af med mere end kr. 800,-. Hun talte rigtig godt og dansk med lidt dirty talk og hun kom 2 gange fordi hun var så liderlig - en gang på sengen og 2 gang, mens hun pirrede og spillede den af på mig, mens jeg lå på briksen og fik lov til også at gnubbe hende i hendes våde fisse :)

Da jeg gik, sagde hun at jeg også skulle komme til hende næste gang :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...