Hop til indhold
Dellepude1970

Hyggetime med Kysseglade Molly

Recommended Posts

Er lige kommet hjem fra en rigtig god hyggetime med Kysseglade Molly (den kvinde er bare så dejlig og lækker).

Jeg blev modtaget med masser af kys og kram (der er en god grund til hun kaldes Kysseglade Molly).

Vi fortsatte med kys og kram og jeg fik lov at "smage" hendes dejlige super fransk, efterfulgt at en slikketur til hende (kunne høre at det var noget hun kunne lide).

Efter en ridetur tur fik hun også "lov til" at få den i måsen (tror hun har et erogent punkt i hendes numse).

Efter at have ligget og snakket og krammet lidt fik hun min afslutning udover hendes ansigt (har hørt det skulle være godt for huden).

Sex : 12 ( på en 10-skala)

Lokale : dejlige lokaler som ligger meget tæt på p-muligheder.

Gentagelse : der skal HELT sikkert gentages i løbet af 2016 (bor lidt fra hvor hun tager imod så det kræver lidt mere planlægning).

Dellepude

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig Dellepude1970. Hun er en skøn kvinde.  

Er Riesenschwanz trist - er Molly min lykkepille. Jeg bliver glad, når jeg kommer ( altså på besøg) og glad når jeg kører hjem. Hvad mere kan man ønske sig.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dellepude1970 skrev, for 22 timer siden:

Lokale : dejlige lokaler som ligger meget tæt på p-muligheder.

 

........ og husk at sætte p-skiven hvis du holder uden for ;-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Helot skrev, for 48 minutter siden:

........ og husk at sætte p-skiven hvis du holder uden for ;-(

...som man skal næsten alle steder. Har du fået en P-bøde oveni mødet med Molly??:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Helot skrev, for 56 minutter siden:

........ og husk at sætte p-skiven hvis du holder uden for ;-(

Ja det er ikke sådan når al aktivitet foregår i det lille hoved :mrgreen:

Jeg har nogle gange glemt at låse bilen - der skete dog ikke noget ved det. Men normalt glemmer jeg det aldrig. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Helot skrev, 1 time siden:

........ og husk at sætte p-skiven hvis du holder uden for ;-(

Behøver man ikke med en automastisk P-skive, der kun koster ca. 1/3 af en P-bøde for ikke at have stillet skiven :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Jernsvinet skrev, for 4 minutter siden:

Behøver man ikke med en automastisk P-skive, der kun koster ca. 1/3 af en P-bøde for ikke at have stillet skiven :)

Det er nemlig rigtig, men dem kan man ikke snyde sig til en halv time ekstra med ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 7 minutter siden:

Det er nemlig rigtig, men dem kan man ikke snyde sig til en halv time ekstra med ;)

Det kan du heller ikke med de andre - ofte står P-vagterne nemlig på lur og checker skiven, så snart du har vendt ryggen til - idag tager de ofte også flere billeder, så der ikke skal være noget at komme efter.

De elektroniske stiller derimod automatisk frem til det nærmeste kvarter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Jernsvinet skrev, for 3 minutter siden:

Det kan du heller ikke med de andre - ofte står P-vagterne nemlig på lur og checker skiven, så snart du har vendt ryggen til - idag tager de ofte også flere billeder, så der ikke skal være noget at komme efter.

De elektroniske stiller derimod automatisk frem til det nærmeste kvarter.

Nåe, det er nu gået godt for mig mange gange. 

Men jeg har bemærket at såfremt man bruger Europark App´en, så gider P vagterne ikke slå bilen op på deres Tablet. Jeg holder ofte et bestemt sted i Århus, hvor der er tæt besat med P vagter ( der er mange luskede P regler i det område) Jeg kan se de blot kaster et blik på klistermærket i forruden, og så går de videre. 

Nå, men det er jo småpenge i forhold til hvad vi erlægger, mens bilen holder og venter på os :) 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly

Hej søde Dellepude :wub:

Tusind tak for en endnu en dejlig time med masser af kys og slik min vej, ikke så ringe et erhverv jeg har valgt mig alligevelle når man kan få lov og hygge med gentlemens som dig. 

Glæder mig til at eksperimentere med dig, det kunne godt gå hen og blive frækt... 

Kys og stort kram fra mig :wub:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly
Helot skrev, for 12 timer siden:

........ og husk at sætte p-skiven hvis du holder uden for ;-(

Fniser, det ikke sådan lige når tiden flyver derudaf og man har parkeret i bedste James Bond stil :wub:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kysseglade Molly skrev, den 8. januar 2016 at 23:19:

Fniser, det ikke sådan lige når tiden flyver derudaf og man har parkeret i bedste James Bond stil :wub:

 

Hæhæ  du er så sød

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...