Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Århus, pige med god tid

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Er der en thaipige i byen der ikke har p.... travlt med at få en eksperet ud ad døren i en fart? 

Hun behøver slet ikke at være purung, eller modelslank. Hun skal bare have god tid, og være med på hele pakken. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Huaa Laan

Hej AE

Jeg vil anbefale dig at prøve Poj hos Winner i Herluf Trollesgade. Ikke verdens kønneste pige, men hun har et dejligt smil og er med på mere end de fleste. Det virker som om hun kan lide sit job.

Det vil være mit bedste bud lige p.t.

Hilsen

Huaa Laan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Huaa Laan skrev, for 12 minutter siden:

Hej AE

Jeg vil anbefale dig at prøve Poj hos Winner i Herluf Trollesgade. Ikke verdens kønneste pige, men hun har et dejligt smil og er med på mere end de fleste. Det virker som om hun kan lide sit job.

Det vil være mit bedste bud lige p.t.

Hilsen

Huaa Laan

Tak :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aften

M hos aroma. Men aftal seancen på forhånd rent bordel. Men m kan sexe.

jinny på randersvej 11 der fik jeg en god tur onsdag og der var ingen hastværk. Havde 2 piger fra start og det er jo altid rart. :-D

Amy Wat poo hun er dejlig hvergang og ingen hastværk men det foregår i et lille værelse på madras.

der er en ny dame hos beutyfull spirit og hun virkede serviceminded dvs let til smil og latter har ikke prøvet hende da jeg den dag gik efter noget yngre. 

Der er også en perle på Viborgvej 25 - 27 men undgå Mutter 

Venligst 8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

I sidste uge besøgte jeg Helge rodes vej 11, der fik jeg så hatten passede i halvanden time, lige fra rigtig god massage til fælles bad, og alt ind imellem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Mirko skrev, for 50 minutter siden:

I sidste uge besøgte jeg Helge rodes vej 11, der fik jeg så hatten passede i halvanden time, lige fra rigtig god massage til fælles bad, og alt ind imellem.

Hvordan ser hun ud? Altså alder og størrelse? 

Har de brikse eller senge der?

 

 

 

 

 

 

8000 skrev, for 17 timer siden:

Aften

M hos aroma. Men aftal seancen på forhånd rent bordel. Men m kan sexe.

jinny på randersvej 11 der fik jeg en god tur onsdag og der var ingen hastværk. Havde 2 piger fra start og det er jo altid rart. :-D

Amy Wat poo hun er dejlig hvergang og ingen hastværk men det foregår i et lille værelse på madras.

der er en ny dame hos beutyfull spirit og hun virkede serviceminded dvs let til smil og latter har ikke prøvet hende da jeg den dag gik efter noget yngre. 

Der er også en perle på Viborgvej 25 - 27 men undgå Mutter 

Venligst 8000

 Kan man få fuldpakke ved Beautifull Spirit? De har stadig kun brikse ikke? 

Amy er det stadig hende med meget hårde bryster? 

 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aften 

der er sommetider fuldpakke i hos beutyfull spirit. Mener at de er i famile med augustenborggade.

jeps Amy har hårde bryster.

venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mirko skrev, for 17 timer siden:

I sidste uge besøgte jeg Helge rodes vej 11, der fik jeg så hatten passede i halvanden time, lige fra rigtig god massage til fælles bad, og alt ind imellem.

Mirko skrev, for 17 timer siden:

I sidste uge besøgte jeg Helge rodes vej 11, der fik jeg så hatten passede i halvanden time, lige fra rigtig god massage til fælles bad, og alt ind imellem.

De har en bred briks, er velegnet til det den bliver brugt til.

Hun er en køn lille petit pige lækker krop ca sidst tyverne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mirko skrev, den Saturday, January 09, 2016 at 16:04:

I sidste uge besøgte jeg Helge rodes vej 11, der fik jeg så hatten passede i halvanden time, lige fra rigtig god massage til fælles bad, og alt ind imellem.

Ja Mirko - Helge Rodes Vej er ik så ringe endda - det er faktisk et hit - kan anbefales 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
8000 skrev, den Saturday, January 09, 2016 at 22:55:

Aften 

der er sommetider fuldpakke i hos beutyfull spirit. Mener at de er i famile med augustenborggade.

jeps Amy har hårde bryster.

venligst 8000

Hej 8000 og Ae  - jeg besøgte Amy i august, hun var lige kommet hjem fra ferie i Thailand og havde fået fjernet alt silikone - så hun var helt naturlig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...