Hop til indhold
Keiro

Nøgen massage

Recommended Posts

Jeg var til en times seance på 

http://nakhonsawan.dk/

Ved ikke om jeg skulle have spurgt direkte om HJ eller BJ, men jeg fik "kun" massage og var helt nøgen...

Massøsen var en pige sidst i tyverne / start trediverne; ikke specielt sexet, så det var også fint med massagen alene - og som sagt var jeg helt nøgen (dog dækket af håndklæder)

K. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Keiro skrev, den 7/1/2016 at 11:10:

Er der ikke andre steder end ved Bencha' Vesterbro hvor man kan få lov at ligge nøgen uden at man skal forvente tilbud om bj/hj

Altså, det er muligt kun at få massage hos pigerne på rugårdsvej ( suisi og patty )   og de kan give en ganske ude mærket massage .

og hvis du fra start sige det kun er massage du skal have er det helt ok .

VH 

Del dette indlæg

Link til indlæg
kam skrev, for 12 timer siden:

Jeg var til en times seance på 

http://nakhonsawan.dk/

Ved ikke om jeg skulle have spurgt direkte om HJ eller BJ, men jeg fik "kun" massage og var helt nøgen...

Massøsen var en pige sidst i tyverne / start trediverne; ikke specielt sexet, så det var også fint med massagen alene - og som sagt var jeg helt nøgen (dog dækket af håndklæder)

K. 

Der har jeg været 2 gange, en gang ved hver, og det er bl.a. Ae der er der, som har været i Brylle , hun vil gerne give HJ , har også fået HJ af den anden, som jeg ikke ved hvad hedder. Men de giver ikke mere, før der bliver lavet om, for med de skydedøre der er, er det ikke lukket helt, Ae snakkede om de snart skulle have lavet om. Jeg har før fået B2B af Ae, og det kan skærkt anbefales.

1. Gang jeg var der, havde de "tilbud" gav 500,- for en time god massage samt god HJ.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...