Hop til indhold
Mr1time

Odense- ung pige som tænder på ældre mænd

Recommended Posts

Utålmodige mig ;-) Kontaktede selv tlf. nr på annoncen nu og fik bekræftet at jeg tidligere har besøgt hende, hvor jeg lavede denne anmeldelse,

lige kommet retur efter et besøg ved ovenstående skønhed. (Set fra øjnene af en gammel gut sidst i 40'erne) 

havde aftalt 30 min. Fransk + gensidig fransk + sex, til kr.1000.- på SMS. Fik en adresse oplyst i en boligblok samt et hus nr. som hun dog skrev ikke var det helt rigtige, men det ville jeg få når jeg holdt foran blokken.

som aftalt fik jeg det rigtige nummer, og gik op til hende ( lidt nervøs efter tidligere tråde som ikke har været helt enige om hendes udseende.

hold da op en flot pige, godt nok ikke hende på billeder men en rigtig godte. Fik afleveret nogle moneter og af med tøjet. Blev lagt på sengen hvorefter gun gik i gang med at få kalorius helt stiv, ikke det store arbejde, da den havde klaret det helt selv ved synet af hende. Hun begyndte at give blowjob og det varede faktisk lidt inden jeg fandt ud af at jeg havde fået gummi på af munden med de flotte røde læber. Bad hende så om at vende sig så min tunge også kunne komme på arbejde, jeg slikkede det bedste jeg har lært mens en finger legede med hendes indgang. Efter et stykke tid rejste hun sig og satte sig til at ride mig, mens mine hænder leger med alt hvad de kan komme til på hendes flotte slanke krop med faste små B skål bryster.

hun står af og lægger sig på alle 4 og fortæller at jeg skal tage hende bagfra, for satan da en flot lille fast numse. Jeg kører løs og mit hoved glemmer at tænke, så jeg fyrer kanonen af. DER ER KUN GÅET 15 MIN. Syntes ellers vi har været lang tid igang, men fik jo hvad jeg kom efter, bare hurtigere en jeg håbede. 

De næste 10 min ligger vi bare på sengen og snakker sammen, på lidt blandet Engelsk og Dansk. Hun kan sagtens forstå og tale det meste på Dansk.

SÅ MÅ VIST HELLERE KOMME AFSTED IGEN.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mannings

LOL, godt reddet. Hun lyder super lækker. Gad vide om hun også kan massere lidt, eller bruge en strap-on...

Redigeret af mannings

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og hun har allerede ("2 timer siden") linket til denne anmeldelse i sin annonce! Aftalte du, at du ville anmelde hende? Det er ikke suspekt i mine øjne - har selv gjort det engang, og var helt ærlig - jeg er bare nytsgerrig.

PS: kan du beskrive udseende nærmere?

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bebop aftalte ikke noget, men sagde i tlf at jeg tidligere havde lavet en anmeldelse af hende, så kunne jeg jo lige så godt dele den. 

Tror faktisk det er rigtige billeder der er på denne gang, det er sådan jeg husker hende. Dem der har besøgt Emma,cda hun var i Odense, vil opleve mange ligheder mellem de 2 piger. Hun er dog knap så talende og pjattet som Emma var.

kan faktisk godt se at det ser lidt mærkeligt ud hvis man så allerede linker til en anmeldelse, som jo er gammel og ikke fra nu. Første gang jeg har prøvet at skrive på denne måde, og det bliver så også sidste gang.

men lækker er hun nu altså

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Husk at mød op hos hende - ellers bliver i blacklistet på en slags online side, som hun siger alle hendes kollegaer har adgang til :-)

Nogen der tør spørge hende, hvis de ender i kanen med hende - kunne være ret sjovt om hun vil bekræfte det

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, for 2 timer siden:

 

Husk at mød op hos hende - ellers bliver i blacklistet på en slags online side, som hun siger alle hendes kollegaer har adgang til :-)

Nogen der tør spørge hende, hvis de ender i kanen med hende - kunne være ret sjovt om hun vil bekræfte det

Hej Exostar nu hvor du har lagt vores samtale ind på eroguide så lad os da endelig komme ud med helt præcis hvad der skete, for det er jo altid pigens skyld...

Du har booket en tid hos en kollega i Kolding, hun havde 5 billeder på hendes profil, det var ikke nok for dig og KRÆVEDE et ansigtsbillede, fair nok hvilket normalt ikke bliver sent, du booker en tid hos hende og aflyser 15min FØR du skal møde!!! og ja idag du skrev kl 11 jeg sendte dig en sms med adressen og spurgte dig om det var en aftale endda med spørgsmålstegn du vælger ikke at svare, så sender jeg dig en sms i tilfælde at du ikke har forstået at du skal svare og at du ikke skal kører forgæves at tiden er givet videre til en anden, den besked skriver jeg så kl 1112 og først kl 1143 svare du på den besked at du var optaget, men før du fik adressen skrev du med 1-2min varsel!! du får så at vide at kl 1330 som du havde booket til er givet væk og spørger om du kan kl 14 det siger jeg ja til... også aflyser du kl 1230 det er fint du gør det... men når dit nummer/dig ikke laver andet end at booke og aflyse så bliver du ikke taget som en seriøs kunde og bliver blokeret... nu er jeg sikker på at du vil komme med indsigelser om at det ikke var sådan det skete men så er det godt jeg har et printscreen af vores sms-samtale den kan jeg ligge op her?! så måske burde du kigge lidt indad istedet for at føle dig krænket... i den sidste ende så er det mænd min forretning kører på og ingen grund til at skræmme mænd eller blokere dem for ingenting så havde jeg/vi ikke noget at lave ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ung pige skrev, for 4 timer siden:

Hej Exostar nu hvor du har lagt vores samtale ind på eroguide så lad os da endelig komme ud med helt præcis hvad der skete, for det er jo altid pigens skyld...

Du har booket en tid hos en kollega i Kolding, hun havde 5 billeder på hendes profil, det var ikke nok for dig og KRÆVEDE et ansigtsbillede, fair nok hvilket normalt ikke bliver sent, du booker en tid hos hende og aflyser 15min FØR du skal møde!!! og ja idag du skrev kl 11 jeg sendte dig en sms med adressen og spurgte dig om det var en aftale endda med spørgsmålstegn du vælger ikke at svare, så sender jeg dig en sms i tilfælde at du ikke har forstået at du skal svare og at du ikke skal kører forgæves at tiden er givet videre til en anden, den besked skriver jeg så kl 1112 og først kl 1143 svare du på den besked at du var optaget, men før du fik adressen skrev du med 1-2min varsel!! du får så at vide at kl 1330 som du havde booket til er givet væk og spørger om du kan kl 14 det siger jeg ja til... også aflyser du kl 1230 det er fint du gør det... men når dit nummer/dig ikke laver andet end at booke og aflyse så bliver du ikke taget som en seriøs kunde og bliver blokeret... nu er jeg sikker på at du vil komme med indsigelser om at det ikke var sådan det skete men så er det godt jeg har et printscreen af vores sms-samtale den kan jeg ligge op her?! så måske burde du kigge lidt indad istedet for at føle dig krænket... i den sidste ende så er det mænd min forretning kører på og ingen grund til at skræmme mænd eller blokere dem for ingenting så havde jeg/vi ikke noget at lave ;)

Kære kære unge pige :-)

Nu må den da vist stoppe.. Men selvfølgelig dårlig omtale er bedre end ingen omtale..

Det er korrekt, at jeg kontaktede en GP i Kolding, som havde X-antal billeder på hendes profil, og intet ansigtsbillede - spurgte efter dette, da der er ufattelig mange fake GP'er, selv på de sider man skulle tro var seriøse. Det er også korrekt at jeg meldte afbud til hende, det var af flere grunde, som jeg ikke vil komme ind på her, men jeg meldte afbud.. Og undskylder igen igen for det sene afbud...

Så til den lille "situation" idag der fik bægeret til at tippe hos dig.. Alt hvad angår tidspunkter du skriver er korrekt. Men nu du skrev at du jo havde hele korrespondancen og kunne offentliggøre dette, har jeg lige gjort dig denne tjeneste

Mig: 10.47 Hey kan du besøges idag? Og hvor i Odense? :-) Mvh xxxxxx

10.49 Hej. Ja fra kl 12.30 og tæt på Rosengårdscenter

Mig: 10.51 Okay :) Kan vi sige 13.30?

10.52 Det kan vi godt aftale.. Ved du evt hvor lang tid du gerne vil have?

Mig: 10.55 30 min :)

10.56 Okay du kører til (xxxxx adresse nr xx-xx, postnummer / by) når du holder der, kan du så ikke skrive, så sender jeg det rigtige huser samt hvilken etage det er, en aftale?

11.08 Du har ikke bekræftet så tiden er givet til en anden

Mig: 11.43 Jeg var lige optaget :(

Mig: 11.43 Vil, stadig gerne komme

Mig: 11.43 Hvis du har tid

11.43 Hvad tid?

Mig: 11.44 Hvad tider har du? ;)

11.44 kl 12 eller kl 13 eller 14?

Mig: 11.45 kl 14 :)

11.45 så booker jeg dig ind kl 14, har vi så en aftale?

Mig: 11.47 ja :)

11.49 Super så ses vi :)

Mig: 12.29 Må desværre aflyse - et kundemøde kom i vejen, lidt adhoc i Odense. Sorry, håber det er tidsnok til at få min tid afsat til en anden :-)

12.31 Nej bare rolig den havde jeg set komme.. Du har booket og aflyst i Kolding hos en kollega.. Svarede ikke i første omgang på en bekræftelse også aflyser du nu.. Nu bliver dit nummer bare lagt op på nettet hvor andre piger også kan se det..

Mig: 12.33 A Hvad?

Mig: 12.33 Plejer ikke at løbe fra aftaler, skriver hvis det ikke kan lykkedes. Skal man straffes for det?

12.34 Lad nu være med at spilde uskyldig.. Træls for dig at vi har et system hvor folk som er useriøse ryger i og dit nummer gentager sig så bare stop

Mig: 12.35 Jeg er ikke useriøs. Men hav en en god dag

12.37 Når man har booket og aflyst flere gange så er det sku ikke seriøs! Det burde sku være logisk for enhver og nok også dem på nettet!

Mig: 12.43 Hvad er det sket? En gang hos dig, og en gang i Kolding? Det er jo midt på arbejdsdagen, og når jeg kontakter dig/jer, kan jeg godt, det kan så ske der komme arbejde i vejen, og derfor må aflyse. Mig bekendt er det sket de par gange, og ellers har jeg overholdt mine aftaler. Måske gået igen nogle steder fordi billeder ikke matchede det man så i døren - men det er der mange der gør på Eroguide.dk

 

Og sådan endte SMS tråden idag - så nu er den offentliggjort som du beskrev du kunne. Det er et gap på 35 min mellem kl 11.08 og 11.43, hvor du venter på min bekræftelse - jeg sad i møde, og kunne derfor ikke svare dig, og fair nok, du giver min tid til en anden. Jeg blev ikke sur over dette, spurgte blot om en ny tid. Hvis du allerede på det tidspunkt kunne se jeg var på "jeres liste" hvorfor overhovedet arbejde videre med mig?

Du bliver ved med at omtale nettet, og et sted hvor i har en database eller lign der gemmer de numre på folk der er useriøse og lign - og du skriver også at jeg gør det her mange gange.. For mig at se, så har jeg gjort det hos dig, og en fra Kolding, samt at jeg er drejet om på hælen et utal af steder, hvor det var fake fotos - tæller de med i jeres statistik?

Jeg er ikke ude på mudderkast med dette indlæg - men jeg vil K.... E..... Ikke svines til, så forsvarer jeg mig - det er en menneskeret. Lad os lukke den her, og glemme at vi nogensinde har skrevet sms'er sammen. Aftale?

 

Og til Admins/Moderatorer - i er velkommen til at slette/lukke indlægget og give mig straf point - jeg skulle bare ud med det, og belyse fakta

Fortsat god aften til alle herinde. :-)

Redigeret af exostar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er da godt nok ked af den lavine jeg har startet her, det var ikke meningen, ville jo bare oplyse om en god oplevelse jeg havde haft, efter jeg fandt ud af hvem det var.

heldigvis har jeg ingen problemer haft med at bestille tid til imorgen, så det ser jeg frem til :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 1 minut siden:

Jeg er da godt nok ked af den lavine jeg har startet her, det var ikke meningen, ville jo bare oplyse om en god oplevelse jeg havde haft, efter jeg fandt ud af hvem det var.

heldigvis har jeg ingen problemer haft med at bestille tid til imorgen, så det ser jeg frem til :-)

 

Mr1time - Det er da ikke din skyld - det er jo mig selv der kontakter hende - lavinen starter da jeg må aflyse, og det kan jo på ingen måder være din skyld

Håber i får en fantastisk hyrde-time imorgen :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, for 4 timer siden:

Kære kære unge pige :-)

Nu må den da vist stoppe.. Men selvfølgelig dårlig omtale er bedre end ingen omtale..

Det er korrekt, at jeg kontaktede en GP i Kolding, som havde X-antal billeder på hendes profil, og intet ansigtsbillede - spurgte efter dette, da der er ufattelig mange fake GP'er, selv på de sider man skulle tro var seriøse. Det er også korrekt at jeg meldte afbud til hende, det var af flere grunde, som jeg ikke vil komme ind på her, men jeg meldte afbud.. Og undskylder igen igen for det sene afbud...

Så til den lille "situation" idag der fik bægeret til at tippe hos dig.. Alt hvad angår tidspunkter du skriver er korrekt. Men nu du skrev at du jo havde hele korrespondancen og kunne offentliggøre dette, har jeg lige gjort dig denne tjeneste

Mig: 10.47 Hey kan du besøges idag? Og hvor i Odense? :-) Mvh xxxxxx

10.49 Hej. Ja fra kl 12.30 og tæt på Rosengårdscenter

Mig: 10.51 Okay :) Kan vi sige 13.30?

10.52 Det kan vi godt aftale.. Ved du evt hvor lang tid du gerne vil have?

Mig: 10.55 30 min :)

10.56 Okay du kører til (xxxxx adresse nr xx-xx, postnummer / by) når du holder der, kan du så ikke skrive, så sender jeg det rigtige huser samt hvilken etage det er, en aftale?

11.08 Du har ikke bekræftet så tiden er givet til en anden

Mig: 11.43 Jeg var lige optaget :(

Mig: 11.43 Vil, stadig gerne komme

Mig: 11.43 Hvis du har tid

11.43 Hvad tid?

Mig: 11.44 Hvad tider har du? ;)

11.44 kl 12 eller kl 13 eller 14?

Mig: 11.45 kl 14 :)

11.45 så booker jeg dig ind kl 14, har vi så en aftale?

Mig: 11.47 ja :)

11.49 Super så ses vi :)

Mig: 12.29 Må desværre aflyse - et kundemøde kom i vejen, lidt adhoc i Odense. Sorry, håber det er tidsnok til at få min tid afsat til en anden :-)

12.31 Nej bare rolig den havde jeg set komme.. Du har booket og aflyst i Kolding hos en kollega.. Svarede ikke i første omgang på en bekræftelse også aflyser du nu.. Nu bliver dit nummer bare lagt op på nettet hvor andre piger også kan se det..

Mig: 12.33 A Hvad?

Mig: 12.33 Plejer ikke at løbe fra aftaler, skriver hvis det ikke kan lykkedes. Skal man straffes for det?

12.34 Lad nu være med at spilde uskyldig.. Træls for dig at vi har et system hvor folk som er useriøse ryger i og dit nummer gentager sig så bare stop

Mig: 12.35 Jeg er ikke useriøs. Men hav en en god dag

12.37 Når man har booket og aflyst flere gange så er det sku ikke seriøs! Det burde sku være logisk for enhver og nok også dem på nettet!

Mig: 12.43 Hvad er det sket? En gang hos dig, og en gang i Kolding? Det er jo midt på arbejdsdagen, og når jeg kontakter dig/jer, kan jeg godt, det kan så ske der komme arbejde i vejen, og derfor må aflyse. Mig bekendt er det sket de par gange, og ellers har jeg overholdt mine aftaler. Måske gået igen nogle steder fordi billeder ikke matchede det man så i døren - men det er der mange der gør på Eroguide.dk

 

Og sådan endte SMS tråden idag - så nu er den offentliggjort som du beskrev du kunne. Det er et gap på 35 min mellem kl 11.08 og 11.43, hvor du venter på min bekræftelse - jeg sad i møde, og kunne derfor ikke svare dig, og fair nok, du giver min tid til en anden. Jeg blev ikke sur over dette, spurgte blot om en ny tid. Hvis du allerede på det tidspunkt kunne se jeg var på "jeres liste" hvorfor overhovedet arbejde videre med mig?

Du bliver ved med at omtale nettet, og et sted hvor i har en database eller lign der gemmer de numre på folk der er useriøse og lign - og du skriver også at jeg gør det her mange gange.. For mig at se, så har jeg gjort det hos dig, og en fra Kolding, samt at jeg er drejet om på hælen et utal af steder, hvor det var fake fotos - tæller de med i jeres statistik?

Jeg er ikke ude på mudderkast med dette indlæg - men jeg vil K.... E..... Ikke svines til, så forsvarer jeg mig - det er en menneskeret. Lad os lukke den her, og glemme at vi nogensinde har skrevet sms'er sammen. Aftale?

 

Og til Admins/Moderatorer - i er velkommen til at slette/lukke indlægget og give mig straf point - jeg skulle bare ud med det, og belyse fakta

Fortsat god aften til alle herinde. :-)

Måske skulle man så bare lade være med at knalde rundt midt i arbejdstiden???? Det er dårlig stil, og du skylder vel pigen en undskyldning. Jeg forstår hende godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fisseslikkeren skrev, for 7 timer siden:

Måske skulle man så bare lade være med at knalde rundt midt i arbejdstiden???? Det er dårlig stil, og du skylder vel pigen en undskyldning. Jeg forstår hende godt.

Hej Fis

Jamen det er da godt du forstår hende, det er måske også muligt du kender/er hendes bagmand :-) ej spøg til side

Men jeg tror der er ufattelig mange der besøger GP'er i dagtimerne (10-15) da de af andre årsager ikke kan få det til at hænge sammen i de andre timer på døgnet

Som kommenteret i en tidligere kommentar du gav mig, så er det som sagt smuttet for mig 1-2 gange, at jeg har måttet aflyse/melde afbud. Det har jo intet med pigen at gøre at jeg meldte afbud de 2 gange, men at jeg blev forhindret - og det tror jeg vi alle kan, også selvom det er efter kl 15.00

Igen Fis - God dag til dig :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, den 8. jan. 2016 at 08:42:

Hej Fis

Jamen det er da godt du forstår hende, det er måske også muligt du kender/er hendes bagmand :-) ej spøg til side

Men jeg tror der er ufattelig mange der besøger GP'er i dagtimerne (10-15) da de af andre årsager ikke kan få det til at hænge sammen i de andre timer på døgnet

Som kommenteret i en tidligere kommentar du gav mig, så er det som sagt smuttet for mig 1-2 gange, at jeg har måttet aflyse/melde afbud. Det har jo intet med pigen at gøre at jeg meldte afbud de 2 gange, men at jeg blev forhindret - og det tror jeg vi alle kan, også selvom det er efter kl 15.00

Igen Fis - God dag til dig :-)

 

Måske du sku bestille tid når du er 100 procent sikker på du kan. En GP'er har jo en husleje der skal betales :?

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmatørMILF skrev, for 3 timer siden:

Måske du sku bestille tid når du er 100 procent sikker på du kan. En GP'er har jo en husleje der skal betales :?

Man kan føle sig 100% sikker, men ikke være det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 7 timer siden:

Man kan føle sig 100% sikker, men ikke være det.

Det var nu også bare et forsøg på at være sød jeg skrev det. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Hold nu op! Er det ikke en ærlig sag at melde afbud hvis man er blevet forhindret i at komme til en aftalt tid? De fleste der besøger de som regel rigtigt søde piger har et liv ved siden af, og vil helst ikke have at deres besøg ved glædespigerne bliver almindeligt kendt. Så kommer der noget i vejen siger man ikke lige til konen, jobbet eller vennerne: "Naaa du, jeg kan ikke komme nu, jeg skal lige besøge den lokale luder". Nej vel?

Jeg havde for nogle måneder siden aftalt et besøg hos en ny pige her i Svendborg. Da jeg var på vej derhen fik jeg en SMS fra hende at hun desværre måtte aflyse vores aftale, grunden til dette gav hun også men kan være lige meget her. Skulle jeg så hænge hende ud her og sige at hun ikke holder sine aftaler? Nej vel? Har været hos hende siden og fik en god oplevelse.

Bare det jeg ville sige - hej!.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmatørMILF skrev, den 20/2/2016 at 19:58:

Det var nu også bare et forsøg på at være sød jeg skrev det. :-)

Hvorfor tilføjede du så det om gp'en husleje? Det lød mere som en bebrejdelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Fisseslikkeren skrev, den ‎08‎-‎01‎-‎2016 at 01:18:

Måske skulle man så bare lade være med at knalde rundt midt i arbejdstiden???? Det er dårlig stil, og du skylder vel pigen en undskyldning. Jeg forstår hende godt.

ja...en af grundene til at jeg ikke reserverer tid, ved førstegangs besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 8 timer siden:

Hvorfor tilføjede du så det om gp'en husleje? Det lød mere som en bebrejdelse.

Jeg laver få aftaler så hvis jeg får afbud hvilket kan ske er det klart trist da huslejen skal betales og jeg mener bare at hvis man på forhånd ved man kun er lidt sikker på at kunne komme skal lade være med at booke en GPer. Min mening som jeg ser den som GPer.

Redigeret af AmatørMILF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...