Hop til indhold
Guest dallevalle

gangang i morgen kl 11

Recommended Posts

Guest dallevalle

Vi på tænker at afholde et gangbang i morgen fredag , kun seriøse henvendelser , har dårlig erfaring med mænd der bliver væk 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg deltog tidligere på ugen - dog var der ikke ligefrem det store fremmøde den dag (læs: kun mig!) :) Men pigen er sød og lækker, og selvom vi ikke var så mange som forventet, var det både frækt og godt! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dallevalle
AalborgFyr skrev, for 6 timer siden:

Jeg deltog tidligere på ugen - dog var der ikke ligefrem det store fremmøde den dag (læs: kun mig!) :) Men pigen er sød og lækker, og selvom vi ikke var så mange som forventet, var det både frækt og godt! 

Tak for det , ja men havde været dejligt hvis dem der havde tilmeldt sig var kommet , håber vi ses igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
dallevalle skrev, for 6 timer siden:

Tak for det , ja men havde været dejligt hvis dem der havde tilmeldt sig var kommet , håber vi ses igen 

Hej med jer !

Ellers et knald godt initiativ, hvor det som altid er stærkt frustrerende, når folk ikke møder op.

Det er så usædvanligt useriøst og rigtig ringe, over for dem som holder arrangementet og går og ser frem til et godt fremmøde, herunder pigen som egentligt gerne vil have en masse dejlig pik og de andre deltagere .....

Men for at virke lidt konstruktiv, kunne I måske prøve at "gøde jorden" lidt, for dem som er herinde, der er seriøse og som I kan se der kommenterer på de afholdte GB-arrangementer.

De er jo deltagere i GB-arrangementerne, de kommer der og får sig en oplevelse.

Deres seriøsitet kan egentligt godt aflæses, hvis I går ind på deres profil og nærlæser lidt !

Det med at få et godt GB op at stå, er ikke bare sådan lige. Der skal meget forberedelse til. Prøv f.eks. at skele lidt til GB-Peter. Han har haft held af sit forehavende. Jeg kan love jer for, at hans GB´er er velbesøgte og bestemt et besøg værd.

Det er sex for alle pengene ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dallevalle
Hybris skrev, for 3 timer siden:

Hej med jer !

Ellers et knald godt initiativ, hvor det som altid er stærkt frustrerende, når folk ikke møder op.

Det er så usædvanligt useriøst og rigtig ringe, over for dem som holder arrangementet og går og ser frem til et godt fremmøde, herunder pigen som egentligt gerne vil have en masse dejlig pik og de andre deltagere .....

Men for at virke lidt konstruktiv, kunne I måske prøve at "gøde jorden" lidt, for dem som er herinde, der er seriøse og som I kan se der kommenterer på de afholdte GB-arrangementer.

De er jo deltagere i GB-arrangementerne, de kommer der og får sig en oplevelse.

Deres seriøsitet kan egentligt godt aflæses, hvis I går ind på deres profil og nærlæser lidt !

Det med at få et godt GB op at stå, er ikke bare sådan lige. Der skal meget forberedelse til. Prøv f.eks. at skele lidt til GB-Peter. Han har haft held af sit forehavende. Jeg kan love jer for, at hans GB´er er velbesøgte og bestemt et besøg værd.

Det er sex for alle pengene ....

Tak , vil da prøve at se på det , sex er dejligt meget sex rigtig dejlig 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...