Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har haft fornøjelsen af denne pige 

https://annoncelight.dk/showad/199667

 

jeg kan bekræfte at hendes billeder passer, rent faktisk syntes jeg at hun er pænere i virkelighed. Jeg havde bestilt 30 min ved hende til 1000 kr. 

Selv agten vil jeg ikke komme nærmer ind på andet end det hun tilbyder er det man for, det var jo også der for jeg kom :-) Om der er mulighed for gentagelse? Der er 100% chance for, der skal dog lige lidt mønt på kontoen først. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest storslem

Er da lige ved at tro at det er berømte bella, der oprindeligt huserede med stor succes i Århus.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det da ikke særlig pænt af jeg at afsløre hendes tidligere navn og hvor hun har været før !!!

Troede faktisk heller ikke det var tilladt her på Eroguide, der er jo måske en grund tl man skifter navn og landsdel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest storslem

Ja der kan være mange grunde til at flytte. I de fleste tilfælde er det nok ikke for at flygte fra noget. Jeg mener det er en erhvervsrisiko for pigen når hun annoncerer med genkendelige fotos og beskrivelser herinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Århusman skrev, for 18 minutter siden:

Sjovt nok var Leila hendes navn før hun kaldte sig Bella.

Jep hun hed præcis det samme i gamle dage..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...