Hop til indhold

Leila_Scarlett

Featured Replies

Skrevet

Jeg har haft fornøjelsen af denne pige 

https://annoncelight.dk/showad/199667

jeg kan bekræfte at hendes billeder passer, rent faktisk syntes jeg at hun er pænere i virkelighed. Jeg havde bestilt 30 min ved hende til 1000 kr. 

Selv agten vil jeg ikke komme nærmer ind på andet end det hun tilbyder er det man for, det var jo også der for jeg kom :-) Om der er mulighed for gentagelse? Der er 100% chance for, der skal dog lige lidt mønt på kontoen først. 

Skrevet

:grin: hun bor i Varde har selv været der i sommer , ja hendes billeder passer lækker lille steg

Skrevet

Er da lige ved at tro at det er berømte bella, der oprindeligt huserede med stor succes i Århus.

Skrevet

Ja, det er dejlige Bella. Virkelig en fryd for øjet, og god til at være GP. Har nogle virkelige flotte bryster :-) 

Skrevet

Hvor "tilbage" er hun? Annoncen er slettet :(

Redigeret af qqq

Skrevet

Var også en tur forbi tirsdag formiddag - kan kun sige WOW hun er simpelthen fantastisk!!!!

Skrevet

Det da ikke særlig pænt af jeg at afsløre hendes tidligere navn og hvor hun har været før !!!

Troede faktisk heller ikke det var tilladt her på Eroguide, der er jo måske en grund tl man skifter navn og landsdel

Skrevet

Ja der kan være mange grunde til at flytte. I de fleste tilfælde er det nok ikke for at flygte fra noget. Jeg mener det er en erhvervsrisiko for pigen når hun annoncerer med genkendelige fotos og beskrivelser herinde. 

Skrevet

Du behøver da ikke at nævne det , det en ligegyldig kommentar gi nu pigen arbejdsro !!!

Skrevet

Sjovt nok var Leila hendes navn før hun kaldte sig Bella.

Skrevet

Århusman skrev, for 18 minutter siden:

Sjovt nok var Leila hendes navn før hun kaldte sig Bella.

Jep hun hed præcis det samme i gamle dage..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.