Hop til indhold

Recommended Posts

Hvor mange indlæg skal man lave før det er troværdigt. Mit første indlæg var da også positivt.

princehvid, fortæl lidt mere og lidt detaljer :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr1time skrev, for 31 minutter siden:

Hvor mange indlæg skal man lave før det er troværdigt. Mit første indlæg var da også positivt.

princehvid, fortæl lidt mere og lidt detaljer :-)

hvilke detaljer kunne du godt tænke dig :) 
Jeg besøgte hende på adresse hun skrev til mig og kom ind og blev modtaget med kysmund af en lækker perfekt høj pige med mørkt hår og store patter og en dejlig røv..

Hun var super i sengen og var frisk på mine ønsker, og da det er en af de første gange har jeg ik haft en profil herinde før nu :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har skjult et par indlæg. Jeg  er åbenbart nødt til at gentage mig selv: Hvis man er i tvivl om et indlæg er ægte eller er ej bruges anmeldelsesfunktionen. Det kan ikke være rigtigt at man som ny ikke kan skrive en anmeldelse uden, alene af den grund, at skulle mistænkeliggøres. I slipper uden advarsler denne gang

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte pigen i sidste år.. 

Og jeg må sige at det var en sand fornøjelse.. Skal ha en aftale med hende næste gang.. 

Dejlig smuk og helt igennem en go oplevelse.. 

Stedet er dejligt diskret 

Del dette indlæg

Link til indlæg

lige for at sikre mig, denne pige er seriøs eller?? hun vil kun smse, jeg ville så gerne tale med hende?

kan jeg stole på hende?

hun siger de er 2 piger der? er den anden også til salg?? eller blot en der er der??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pallemand skrev, for 18 timer siden:

lige for at sikre mig, denne pige er seriøs eller?? hun vil kun smse, jeg ville så gerne tale med hende?

kan jeg stole på hende?

hun siger de er 2 piger der? er den anden også til salg?? eller blot en der er der??

Hun var meget seriøs omkring det hele og ja de er 2 piger som begge er i faget, men jeg ved ikke om de laver trekant spurgte jeg ikke lige om :) 
Jeg havde ingen problemer da jeg var der, hun tog imod pengene og så fik jeg ellers den bedste behandling af hende. Så alt i alt et 5 stjernet besøg efter min mening

Redigeret af princehvid

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ikke den samme pige 

man har tidligere kunne finde dem på samme adr. Men er i tvivl om de stadig er det 

kan kun anbefale begge dejlige pivfrække piger 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...